اعزام شمار زیادی آمبولانس به مرز حکاری پس از درگیری های شدید در کردستان عراق

سرویس ترکیه - پس از درگیری شدید در کردستان عراق، شمار آمبولانس هایی که برای انتقال اجساد و نظامیان مجروح به منطقه مرزی اعزام شده اند، به شدت افزایش یافت.

به گزارش کردپرس، حملات نیروهای مسلح ترکیه (TSK) علیه مناطق زاپ، آواشین و متینا در منطقه اقلیم کردستان عراق با شدت زیادی ادامه دارد. در پی تشدید حملات در کردستان عراق تحرک آمبولانس های نظامی در مناطق مرزی که وظیفه انتقال اجساد و مجروحان نظامی را بر عهده دارند، افزایش یافته است.

بنا بر گزارش مزوپوتامیا، در 21 جولای یک حمله جدید در مناطق کوروژارو، گری اورته و گری جودی در متینا، آغاز شد؛ مناطقی که پس از زمستان عملیات در آنها متوقف شده بود. گفته می شود که درگیری های خشونت آمیزی در این مناطق رخ داده است.

تحرکات نظامی شدید در خط مرزی حکاری افزایش یافته است. همچنین در حالی که عملیات نظامی در بسیاری از روستاها در مناطق مرزی در حال انجام است، افزایش تحرک نظامی نیروهای مسلح ترکیه در سراسر مرز ادامه دارد.

بنا بر همین گزارش، از ساعت 1 تا 2ی بامداد امروز در منطقه نظامی فاتح بلبل در حکاری، تحرکات وسیع هوایی بالگردهای نظامی دیده شده است. شمار زیادی آمبولانس نیز به مناطق مذکور اعزام شدند. بالگردها پس از انتقال نظامیان جان باخته و مجروح به آمبولانس ها از پادگان دور شدند.

کد خبر 2758743

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha