استاندار آذربایجان غربی جانشین رییس کمیسیون مشترک همکاری‌های ایران و ترکیه شد

سرویس آذربایجان غربی- به پیشنهاد وزیر راه و شهرسازی و تایید رییس جمهور محترم در نشست مشترک استانداران و هیات دولت ، وزیر راه و شهرسازی و رییس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و ترکیه ، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی را به عنوان جانشین خود در کمیسیون مشترک همکاری‌های ایران و ترکیه منصوب کرد.

به گزارش کردپرس، به پیشنهاد وزیر راه و شهرسازی و تایید رییس جمهور محترم در نشست مشترک استانداران و هیات دولت ، وزیر راه و شهرسازی و رییس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و ترکیه ، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی را به عنوان جانشین خود در کمیسیون مشترک همکاری‌های ایران و ترکیه منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: نظر به ضرورت تقویت همکاری‌ متقابل با کشور ترکیه و اهمیت توسعه روابط اقتصادی و رفع موانع پیش‌روی فعالان اقتصادی دو کشور و ارتقای تجارت دو جانبه، جنابعالی به عنوان جانشین اینجانب در کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و ترکیه منصوب می‌شوید.

رییس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و ترکیه، بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های تجاری و اقتصادی جهت افزایش سهم ترانزیت و دستیابی به اهداف و تقویت روابط دو کشور ضمن همکاری با سازمان‌ها، موسسات و نهادهای بخش خصوصی را از اولویت‌های کاری معتمدیان در سمت جدید، عنوان کرد.

کد خبر 2758257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha