گستره اعضای شورای اطلاع رسانی دولت در ایلام افزایش می‌یابد/ انتصاب سه عضو جدید

سرویس ایلام - استاندار ایلام در جلسه شورای اطلاع رسانی دولت در استان ایلام از افزایش تدریجی اعضای حقیقی این شورا در ایلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حسن بهرام نیا عنوان کرد: ترسیم راهبردهای لازم برای تبیین عملکردهای دولت و حاکمیت رسالت سنگینی است که بر عهده شورای اطلاع رسانی دولت قرار دارد و برای تحقق این مهم باید از تمام ظرفیت‌های نخبگانی استان ایلام استفاده کرد.

او گفت: با رویکرد جدید شورای اطلاع رسانی، می‌توانیم جهت تقویت این شورا علاوه بر نخبگان رسانه‌ای، از ظرفیت اساتید دانشگاه، روحانیت و نخبگان مذهبی، فرهنگی و سایر اقشار تاثیرگذار با عضویت در شورای اطلاع رسانی استفاده کنیم.

استاندار ایلام با اشاره به نظرات اعضای شورای اطلاع‌رسانی دولت در استان، خاطرنشان کرد: نظرات و پیشنهادات بسیار ارزنده‌ای توسط اعضا در این نشست مطرح شد که این نظرات برگرفته از پشتوانه‌ی علمی، تجربی و تخصصی بود که به‌طور قطع از این نظرات و راهکارها در راستای ارتقا فعالیت شورای اطلاع رسانی دولت بهره‌ خواهیم گرفت.

بهرام‌نیا با بیان اینکه در طول یک بازه‌ی زمانی مشخص، رسانه‌هایی که بیشترین عملکرد را در حوزه‌ی تبیین داشته باشند مورد تجلیل قرار خواهند گرفت، تصریح کرد: در آینده اعضای دیگری به شورای اطلاع‌رسانی دولت در استان اضافه خواهند شد و همه‌ نخگبان استان که در راستای تبیین و روشنگری توانمند هستند، می‌توانند عضو شورای اطلاع‌رسانی باشند.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها واقعیت‌های جامعه و دستاوردهای دولت را انعکاس دهند، افزود: انتقادات باید پشتوانه‌ی منطقی و مستدل داشته باشند و انتقادات سازنده را می‌پذیریم.

وی با اشاره به جایگاه مهم روابط‌عمومی در در موفقیت و پیشبرد اهداف آن دستگاه، تاکید کرد: نیروهای روابط‌عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی باید از بهترین‌های این حوزه باشند و کسانی که در این جایگاه باشند باید آموزش‌های جدید را از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یا جهاددانشگاهی فرابگیرند.

استاندار ایلام اضافه کرد: روابط‌عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی باید گفتمان دولت را بپذیرند و برای ارتقای سواد رسانه‌ای با آموزش، مهارت‌های لازم حوزه‌ی روابط‌عمومی را فرا گیرند.

بررسی تشکیل کارگروه رسانه‌ای در استان، پیگیری برای سه در هزار اعتبارات دستگاه‌های اجرایی به حوزه‌ی روابط‌عمومی و تشکیل کارگروه تولید محتوا در استان از جمله مصوبات این نشست بود.

در پایان این نشست، آقایان «علی‌اصغر اسدی» مدیر خبرگزاری تابناک و پایگاه خبری گفتمان ایلام، «یاسر بابایی» سرپرست خبرگزاری کردپرس در استان ایلام و صاحب امتیاز و مدیر مسئول فصلنامه‌ واده‌نگ کُرد و «نادر قیطاسی» از فعالان رسانه‌ای استان و مدیر پایگاه خبری مرصاد ایلام؛ به‌عنوان اعضای جدید شورای اطلاع‌رسانی استان معرفی و حکم خود را دریافت کردند.

کد خبر 2758074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha