چاپ سوم رمان قریه و درخشش نویسنده بدره ای در گمنامی

سرویس ایلام - رمان «قریه» اثر ادبی و تأثیر گذار محمد مولائی (حه‌مه ماولا) نویسنده ایلامی اهل شهرستان بدره که در فرصت کوتاه پس از انتشار آن مورد اقبال دوست داران کتاب و ادبیات قرار گرفته است به چاپ سوم رسید.

به گزارش خبرگزاری کردپرس و به گفته محمد مولایی نویسنده کتاب، چاپ سوم این رمان در ۲۴۴ صفحه و توسط انتشارات اندیشه احسان در تهران منتشر و هم اکنون فروش پستی این کتاب توسط ناشر و همچنین موسسه دی جی کالا آغاز شده است.

وی با انتقاد از اینکه متأسفانه هنوز امکان فروش این کتاب که به چاپ سوم هم رسیده در استان ایلام و حتی شهرستان بدره محل زندگی این نویسنده فراهم نشده است، گفت: متأسفانه بی توجهی به موضوع ادبیات و داستان در ایلام به حدی است که بسیاری از علاقه مندان به کتاب و ادبیات حتی از انتشار چنین کتابی توسط نویسنده هم استانی باخبر نیستند.

او گفت: رمان قریه که به سبک رئالیسم جادویی نوشته شده، روایتی است از انسان های فراموش شده، زنانی که به آنها ظلم شده است، رمانی است در آگاهی از رنجِ درک نشدن و روزگار عشاق فراموش شده خصوصاً برای آنها که در روستا و در سرزمین‌های کردنشین زندگی می کنند.

چاپ سوم رمان قریه هم اکنون توسط انتشارات اندیشه احسان و همچنین فروشگاه اینترنتی دی جی کالا توزیع و به سراسر استان ارسال می شود.

کد خبر 2757580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha