آتش‌سوزی سایت زباله کرمانشاه مهار شد

سرویس کرمانشاه _ سرپرست فرمانداری کرمانشاه از مهار آتش سوزی مرکز بازیافت زباله شهر کرمانشاه با کمک ۱۷ خودرو آتش نشانی و دیگر تجهیزات لازم خبر داد.

محمدرضا آمویی» با اعلام این خبر، اظهار کرد: در ساعت ۱۵ و ۱۰ دقیقه عصر امروز سه شنبه حوالی سایت بازیافت در اطراف کرمانشاه دچار حریق شد که با هماهنگی که با مدیریت بحران استان کرمانشاه صورت گرفت، اولین خودرو آتش نشانی ساعت ۱۵ و ۲۴ دقیقه در محل حاضر شد.

وی با اشاره به حجم عظیم حریق که به خاطر زباله های زیاده دپو شده اشتعال گسترده ای به همراه داشت، افزود: باید از چند جبهه اطفا حریق در دستور کار قرار می گرفت.

آمویی اضافه کرد: برای این کار از ظرفیت ۱۰ ایستگاه آتش نشانی، پتروشیمی، پالایشگاه و دیگر واحدهای صنایع بزرگ حوالی کرمانشاه برای مهار حریق کمک گرفته شد.

وی عنوان کرد: بعد از حدود ۲ ساعت حریق تا حدودی مهار و هیچگونه تلفات جانی نداشتیم و تجهیزات محیط، دستگاه‌های گران قیمت، مزارع ساختمان، شرکت ها و ماشین آلات نیز دچار خسارت نشدند.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه تصریح کرد: ضمناً ۱۵ تانکره آب معاونت خدمات شهری شهرداری کرمانشاه نیز برای کمک رسانی و جلوگیری از سرایت آتش به زمین‌های مجاور و ساختمان بازیافت در محل حضور پیدا کردند.

وی اضافه کرد: ۱۰ دستگاه لودر، پنج دستگاه کمپرسی، ۲ بیل زنجیری و ۱۰۰ گالون فوم در جهت اطفا حریق مورد قرار گرفته است.

آمویی خاطرنشان کرد: در محل حضور داشته و بر عملیات اطفای حریق نظارت میدانی داریم.

کد خبر 2757323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha