بهره برداری از ۱۴۸ پروژه کشاورزی در کردستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: ۱۴۸ پروژه به مناسبت هفته جهاد کشاورزی در شهرستان های مختلف استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش کرد پرس، پیمان اسکندری با اشاره به فرا رسیدن هفته جهاد کشاورزی، گفت: برای به بهره برداری رساندن این تعداد پروژه افزون بر ۴۰۲ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

وی اظهار کرد: هشت پروژه در بخش بهبود تولیدات دامی، ۲۶ پروژه در بخش بهبود تولیدات گیاهی، هشت پروژه در امور شیلات و ابزیان، ۲ پروژه در بخش توسعه مدیریت و منابع، ۲ پروژه در بخش منابع طبیعی و آبخیزداری و یک پروژه هم در بخش تعاون روستایی در این هفته به بهره برداری می رسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان افزود: بیشترین پروژه قابل افتتاح در این هفته مربوط به بخش آب و خاک استان با ۷۲ پروژه با سرمایه گذاری افزون بر ۲۰ میلیارد تومان و تثبیت اشتغال ۲۴۳ نفر است.

اسکندری ادامه داد: در بخش صنایع تبدیلی و غذایی هم ۲۹ پروژه با سرمایه گذاری بیش از ۲۸۶ میلیارد تومان در این هفته افتتاح می شود.

وی یکی از مهمترین بخش های اقتصادی استان را کشاورزی عنوان کرد و یادآور شد: هر سال در مناسبت های مختلف از جمله دهه فجر، هفته دولت و جهاد کشاورزی چندین پروژه کشاورزی به بهره برداری می رسد.

کد خبر 2756900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha