ساماندهی مواکب از مهمترین ضروریات اربعین امسال است

سرویس ایلام - معاون سیاسی، امنیتی استانداری ایلام در نشست ستاد اربعین با بررسی جانمایی مواکب در مسیر پایانه مرزی، پایانه برکت و پارکینگ بزرگ اربعین، تاکید کرد: ساماندهی مواکب از مهمترین ضروریات اربعین امسال است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، محمدسبحان حسنی گفت: پیاده‌روی اربعین بعد از یک وقفه بخاطر شرایط کرونا، سال گذشته مجددا برگزار و علیرغم وجود مشکلات متعدد و همزمانی با فصل گرما شاهد برگزاری یک اربعین باشکوه بودیم.

وی ساماندهی مواکب را از مهمترین ضروریات اربعین امسال عنوان کرد، و افزود: جانمایی مواکب باید به گونه‌ای باشد که خدمات‌دهی به زائران در طول مسیر پیاده روی، در پل زائر و از بهرام‌آباد تا میدان اربعین ادامه یابد.

حسنی اظهار کرد: خدمات‌دهی مواکب باید در پیک تردد زائران و در موج بازگشت هم استمرار داشته باشد و متناسب با تعداد مواکب، خدمات ارائه شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام ادامه داد: با توجه به اینکه اربعین امسال بر شدت گرما افزوده می‌شود، لذا باید همه عوامل مرتبط در بحث جانمایی مواکب و با در نظر گرفتن خدمات‌دهی به زائران در طول مسیر و براساس اولویت‌، اقدامات لازم در دستور کار قرار گیرد.

وی، ضروری‌ترین نیاز زائران را آب، غذا و یخ عنوان کرد و خواستار استقرار مواکب در محورهای مواصلاتی استان در ایام اربعین شد. 

جانشین ستاد اربعین استان ایلام، همچنین خواستار تأمین و استقرا خودروهای امدادی در مسیر پیاده‌روی زائران شد و تاکید کرد: توزیع آب و یخ در پایانه مرزی، پایانه برکت، پارکینگ بزرگ اربعین نیازمند برنامه‌ریزی است‌.

کد خبر 2756761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha