اعزام ۳ هزار کردستانی به مرقد امام راحل

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امسال ۳ هزار نفر از اقشار مختلف مردم استان برای شرکت در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام، به مرقد ایشان اعزام می شوند.

به گزارش کرد پرس، سرهنگ سعید شعبانی در نشست با خبرنگاران گفت: پس از گذراندن دوران ویروس کرونا که مراسمات سالگرد ارتحال به صورت محدود برگزار می شد، امسال زمینه سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام با حضور اقشار مردم استان ها فراهم شده است.

وی افزود: امسال سهمیه استان کردستان، ۳ هزار زائر اعلام شده که متولی آن قرارگاه شهید فهمیده استان با مسئولیت سپاه بیت المقدس است که با همکاری ادارات و کمیته های قرارگاه استانی، هماهنگی وجود دارد تا ۳ هزار نفر از این استان به مرقد امام اعزام شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار کرد: شهرستان های مریوان، سنندج، سروآباد، کامیاران، دهگلان و قروه از مسیر همدان و شهرستان های سقز، بانه، دیواندره و بیجار از مسیر زنجان اعزام می شوند.

سرهنگ شعبانی آشنایی با منظومه فکری امام و مقام معظم رهبری و آشنایی با مکتب امام را از اهداف این مراسم عنوان کرد وادامه داد: رهبری سال های گذشته در مراسمات سالگرد ارتحال امام، زوایای پیچیده و ناگفته هایی از متظومه فکری و شخصیت ایشان را تبیین می کردند اگرچه این مراسم سالگرد در راستای جهاد تبیین هم می تواند موثر باشد.

وی یادآور شد: از کردستان جوانان و نوجوانان و کسانی که تاکنون در این مراسم شرکت نکرده اند، اعزام می شوند و این تنها به بسیجیان معطوف نشده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان بیان کرد: ۱۳۰ دستگاه اتوبوس توسط راهداری و حمل و نقل جاده ای و پایانه های استان برای انتقال زائران استان به تهران آماده شده و هر شهرستان به مثابه یک کاروان مستقل است که یک اکیپ بهداشتی درمانی، یک تیم پلیس راه و یک اکیپ تعمیراتی کاروان ها را همراهی خواهند کرد.

سرهنگ شعبانی گفت: همچنین ۲۰۰ نفر از عوامل اجرایی در مجموعه سپاه بیت المقدس این کاروان ها را همراهی و مدیریت خواهند کرد.

کد خبر 2756440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha