کمال قلیچدار اوغلو: به مبارزه خود ادامه خواهیم داد

سرویس ترکیه - کمال قلیچدار اوغلو با ابراز نگرانی از آینده ترکیه، از رای دهندگان خود خواست تا امید خود را حفظ کنند و به مبارزه ادامه دهند.

به گزارش کردپرس، کمال قلیچدار اوغلو رهبر حزب جمهوری خواه خلق (CHP)، و نامزد ائتلاف اپوزیسیون ترکیه، در اولین سخنرانی خود پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری و پیروزی رجب طیب اردوغان، از تداوم مبارزه خود برای تحقق دموکراسی در ترکیه خبر داد.

قلیچدار اوغلو در سخنانی در مقر CHP در آنکارا، گفت: «من به عنوان برادر، دوست، یا پدربزرگ شما، و یک انسان از این جامعه، همه تلاشم را برای  ضایع نشدن حقوق شما کردم، من برای شما مبارزه کردم و به این مبارزه نیز ادامه خواهم داد.

وقتی فشارهای اقتصادی هر روز بیش از پیش کمر مردم را خم می کرد، من هم دلم به درد می آمد.

ما یکی از ناعادلانه ترین روندهای انتخاباتی سال های اخیر را تجربه کردیم. تمام امکانات دولت برای یک حزب سیاسی و در خدمت یک نفر بسیج شده بود.

من می خواهم مراتب سپاسگزاری خودم را از رهبران ائتلاف ملت، رای دهندگان ما و همه شهروندانی که تا آخر از صندوق های رای مراقبت کردند اعلام کنم که با وجود همه این فشارهای غیر اخلاقی و غیرقانونی و جو ترسی که آنها می خواستند ایجاد کنند، سر خم نکردند و  به مبارزه خود ادامه دادند.

با وجود همه فشارها، اراده مردم برای تغییر یک دولت استبدادی آشکار شد. CHP و ائتلاف ملت همچنان با همه عناصر خود در همه جبهه ها به مبارزه ادامه خواهد داد. ما تا زمان تحقق دموکراسی در این کشور، به پیشگامی خود در این مبارزه ادامه خواهیم داد.

ما هر کاری برای این میهن کنیم باز هم کم است. ناراحتی اصلی من به خاطر مشکلاتی است که در انتظار جامعه است. ما در صف اول مبارزه در برابر این مشکلات خواهیم ایستاد.  

من از بیش از 25 میلیون شهروندی که به ما رای دادند می خواهم تا سرشان را بالا بگیرند و مقاومت کنند. ما اینجا هستیم و به مسیر مبارزه مان ادامه خواهیم داد.»

کد خبر 2756337

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha