دستگیری ٦متهم نزاع جمعی در ارومیه/ جان باختن محافظ فرماندار اشنویه در تصادف

سرویس آذربایجان غربی- امروز در ارومیه ۶ متهم اصلی نزاع دسته جمعی در ارومیه دستگیر شدند و در اتفاقی دیگر محافظ فرماندار اشنویه که فرماندار و استاندار آذربایجان غربی را در بازدید از پروژه‌های عمرانی همراهی می‌کرد، در تصادف جاده ای جان باخت.

به گزارش کردپرس، رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان از شناسایی و دستگیری عاملان نزاع و درگیری در خیابان ورزش ارومیه، خبر داد و گفت: در پی وقوع نزاع و درگیری افرادی در خیابان ورزش ارومیه که موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند، موضوع به طور ویژه در دستور کار اطلاعاتی مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت.

سرهنگ محمدعلی حقوردیان افزود: ۶ متهم اصلی که از اراذل و اوباش سطح ۲ بودند طی یک عملیات منسجم و مقتدرانه پلیس دستگیر و به مقر پلیس هدایت شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده با صدور حکم قضائی روانه زندان شدند، به هنجار شکنان هشدار داد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و در این راستا پلیس با افرادی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را خدشه دار کنند به شدت برخورد خواهد کرد.

جان باختن محافظ فرماندار اشنویه در تصادف جاده ای

ساعتی قبل بر اثر برخورد یک دستگاه سواری با تریلی در محور اشنویه نقده حوالی روستای جاشیران، محافظ فرماندار اشنویه جان باخت.

در این حادثه خونین راننده سواری پژو در دم جان باخت و دو نفر دیگر زخمی شدند.

فرد فوت شده اهل شهرستان میاندوآب بود صبح امروز فرماندار اشنویه و استاندار آذربایجان غربی را در بازدید از پروژه‌های عمرانی همراهی می‌کرد.

کد خبر 2756308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha