پروازهای سنندج به تهران نرسیده به مشهد رفتند

مردم کردستان سال هاست که با وعده و وعید دولتمردان، مدیران و مسئولان روزگار می گذرانند و جالب اینکه مردان عمل نیز از دادن این وعده ها خسته نشده و همچنان مردم را سرگرم وعده های پوچ و واهی خود می کنند.

به گزارش کرد پرس، بیش از ۶ ماه است که فرودگاه سنندج با مشکل پرواز مواجه بوده و هیچ شرکت هواپیمایی حاضر نبود از فرودگاه تهران به مقصد سنندج پروازی را برقرار کند تا بالاخره یک شرکت هواپیمایی در روز مرده ای که پرواز به درد هیچ مسافری نمی خورد، یک پرواز را برقرار کرد.

پرواز تهران – سنندج و بلعکس حدود ۲ ماه است که پنجشنبه صبح ها، برقرار شده و معلوم نیست مسافرانی که کار اداری داشته باشد در این روز باید چگونه امورات خود را بگذراند چرا که مرکز عملا در روزهای پنجشنبه تعطیل بوده و کسی نمی تواند کاری از پیش ببرد.

حالا پس از برقراری این پرواز مرده، مسئولین ارشد روز گذشته  وعده پرواز سنندج – مشهد آن به صورت مستقیم را به مردم داده اند، آن هم در حالی که  یک پرواز مناسب را از تهران به سنندج هنوز برقرار نشده است.

راه اندازی راه آهن تهران – همدان – سنندج سال هاست که به آرزوی مردم کردستان تبدیل شده، فرودگاه سقز به ویرانه تبدیل شده، کریدور شرق به غرب و شمال به جنوب کردستان عقیم مانده، همین درد وعده پوشالی پرواز سنندج – مشهد را مردم کم داشتند که آن هم داده شد.

ای کاش مدیران کردستان به جای وعده های پوشالی و آمارهای متناقض مانند اشتغال ایجاد شده در کردستان طی سال گذشته که بیش از ۴۲ هزار شغل اعلام شد، یک بار یاد بگیرند که مردم دیگر این وعده های بدون پشتوانه را از آنان نمی پذیرند و منتظر کاری عملی هستند.

کد خبر 2756273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha