کامیون کمپرسی شهرداری ارومیه پای عابر پیاده را قطع کرد

سرویس آذربایجان غربی- فرمانده پلیس راه انتظامی آذربایجان غربی گفت: تصادف کامیون کمپرسی شهرداری با خودروهای پارک شده و عابران پیاده در منطقه نازلو شهرستان ارومیه، ٣ مصدوم بر جا گذاشت.

به گزارش کردپرس، سرهنگ رضا پناهی مقدم روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران  افزود: در این تصادف که به علت عدم توجه به جلو راننده کامیون در محور ارومیه به سِرو منطقه نازلو رخ داد کامیونی با ٥ خودرو پارک شده در کنار خیابان برخورد و منجر به جراحت ٣ نفر شد.

او با اشاره به اینکه این تصادف باعث قطع پای یکی از عابران پیاده شد، اظهار کرد: این فرد همراه ۲ نفر دیگر از مصدومان جهت درمان و مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

به گفته رییس پلیس راه آذربایجان غربی، در سه روز گذشته تصادف منجر به فوتی در جاده‌های استان گزارش نشده است.

براساس اعلام رییس پلیس راه آذربایجان غربی در اردیبهشت ماه امسال هم تعداد کشته‌های سرصحنه تصادف رانندگی در آذربایجان غربی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد داشته و گفت: احتمال افزایش کشته‌ها پس از انتقال به مراکز درمانی وجود دارد که آمار را باید پزشکی قانونی اعلام کند.

سرهنگ پناهی مقدم به شهروندان و رانندگان توصیه کرد در هنگام تردد در شهر و محورهای مواصلاتی قوانین و مقررات را رعایت و به سرعت مطمئنه توجه کنند، بستن کمربند ایمنی نیز نباید مورد غفلت واقع شود.

گفته می‌شود ترمز بریدن کامیون باعث وقوع این تصادف شده است.

کد خبر 2756127

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha