امید اوزداغ: تصمیم سینان اوغان ربطی به ما ندارد

سرویس ترکیه - امید اوزداغ رهبر حزب ظفر و حامی اصلی سینان اوغان تصمیم اوغان برای حمایت از اردوغان را بی ربط به حزب ظفر اعلام کرد.

به گزارش کردپرس، پس از اعلام حمایت سینان اوغان نامزد ملی گرایان ترک و ائتلاف آتا از رجب طیب اردوغان نامزد ائتلاف جمهور، در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، امید اوزداغ رهبر حزب ظفر و بزرگترین حامی سینان اوغان، اعلام کرد که تصمیم اوغان به شخص خود او مربوط است و دیدگاه حزب ظفر را نمایندگی نمی کند.

امید اوزداغ با انتشار پستی در صفحه رسمی توئیتر خود نوشت: «بیانیه آقای سینان اوغان تنها دیدپاه سیاسی خود او را نمایندگی می کند. این دیدگاه نه ربطی به حزب ظفر دارد و نه دیدگاه ما را نمایندگی می کند.»

اوزداغ پس از آن اعلام کرد که حزب ظفر روز سه شنبه افکار عمومی را به طور رسمی در جریان دیدگاه های سیاسی خود قرار خواهد داد. 

پس از کنفرانس خبری رسمی اوغان،  پایگاه خبری T24 از دیدار امید اوزداغ با  کمال قلیچدار اوغلو نامزد اپوزیسیون خبر داد. 

امروز (سه شنبه) امید اوزداغ اعلام کرد که کنفرانس خبری او درباره اعلام تصمیم حزب ظفر به ساعت 13 موکول شده است. 

لازم به ذکر است که این امید اوزداغ رهبر حزب ظفر و موسس این حزب بود که با شناساندن اوغان به جامعه و حمایت از او، تفوق عمومی ملی گرایان ترک مخالف MHP را نسبت به این فرد افزایش داد. 

همچنین دیگر حزب ائتلاف آتا یعنی حزب عدالت نیز یک روز پیش از این حمایت رسمی خود را از نامزدی قلیچدار اوغلو اعلام کرده بود. به این ترتیب با اعلام حمایت اوغان از اردوغان، ائتلاف آتا رسما از هم پاشید.

کد خبر 2756043

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha