اتحادیه میهنی کردستان تلاش می کند که از برگزاری انتخابات پارلمان کردستان جلوگیری کند

 سرویس عراق و اقلیم کردستان- عضوحزب دمکرات کردستان به اتهامات اتحادیه میهنی مبنی بر دست داشتن در بروز اختلافات و درگیری های لفظی در پارلمان کردستان پاسخ داد و ضمن افشای جزئیات این اختلافات،گفت: اتحادیه میهنی به دلایلی از برگزاری انتخابات پارلمان کردستان، جلوگیری می کند.

به گزارش کردپرس، وفا محمدکریم، در گفتگو با خبرگزاری «المعلومه» گفت: اتحادیه میهنی کردستان در نشست روز گذشته (دوشنبه) پارلمان کردستان اجازه رای گیری برای تصویب فعالسازی کمیسیون انتخابات پارلمانی دراقلیم کردستان را نداد، لذا این مسئله به درگیریهایی بین نمایندگان دو حزب انجامید، اما دو نایب رئیس پارلمان کردستان، این نشست را مدیریت کردند و فعالسازی کمیسیون انتخابات با اکثریت آراء به تصویب رسید.

وفا محمد کریم در خصوص تاثیر اختلافات بین اتحادیه میهنی و حزب دمکرات بر روابط دو حزب، توضیح داد که این اختلافات تاثیر زیادی بر روابط دوحزب نخواهد داشت، زیرا نشست های طرفین همچنان ادامه دارد و آنچه که اکنون اهمیت دارد، برگزاری انتخابات پارلمان کردستان درموعد مقرر یعنی هجدهم  نوامبر سال جاری است.

وی افزود: اتحادیه میهنی کردستان در تلاش است تا از برگزاری انتخابات پارلمان کردستان جلوگیری کند، زیرا به خوبی می داند که نیمی از کرسی های خود را در این انتخابات از دست خواهد داد.

کد خبر 2756040

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha