رادان: وحدت پیشمرگان شیعه و سنی عامل شکست دشمن

فرمانده فراجا گفت: دشمن سعی داشت در دوران آشوب های کردستان، جنگ را بین شیعه و سنی و کرد و فارس نشان دهد تا وحدت پیشمرگان را بشکند اما آنان نشان دادند در سنگرهای مقابله با دشمن در کنار هم می جنگند و با هم نیز برای دفاع از این آب و خاک شهید می شوند.

به گزارش کرد پرس، سردار احمدرضا رادان در یادواره ۲۱۵۶ شهید انصار و مهاجر در استان کردستان، گفت: شهدا نیازی به برگزاری یادواره ندارند بلکه ما هستیم که نیازمند بهره گرفتن از یاد، خاطره و راه شهدا هستیم.

وی اظهار کرد: شاید سالیان سال به طول بیانجامد تا رمز و راز راه شهدا را ما درک کنیم و از آنجایی که این راه تا قیامت ادامه دارد، بسیار طول می کشد تا بتوانیم عظمت آنان را درک کنیم.

فرمانده فراجا افزود: در این منطقه، شیعه و سنی، کرد و فارس، عرب و عجم و ... در کنار یکدیگر آوازه خریت و آزادی را به دنیا رساندند و دشمنان را وادار کردند در مقابل آنان سر تعظیم فرو آورند.

سردار رادان ادامه داد: دشمنان نظام و انقلاب در آن زمان نشان دادند که بسیار انسان های پستی هستند که بسیاری از فرزندان این آب و خاک را اعم از نیروی انتظامی، ارتشی ها، سپاهی ها و بسیجیان به بدترین حالت ها به شهادت رساندند.

وی یادآور شد: فراموش نخواهیم کرد وقتی ضدانقلاب به ما پیام می داد اگر توانستید جاده بانه را آزاد کنید، ما کردستان را ترک می کنیم، اما پیشمرگان کرد مسلمان آنچنان آنان را راندند، که دیگر جرات چنگ انداختن به این خاک را نداشته باشند.

فرمانده فراجا بیان کرد: دشمن در آن زمان سعی داشت جنگ کردستان را جنگ شیعه و سنی و کرد و فارس نشان دهد تا وحدت پیشمرگان را بشکند اما آنان نشان دادند در سنگرهای مقابله با دشمن در کنار هم می جنگنده و با هم نیز برای دفاع از این آب و خاک شهید می شوند.

سردار رادان گفت: دشمنان همه تلاش خود را به کار گرفتند تا مردم را در مقابل ما قرار دهند اما به برکت خون شهدا مردم در کنار ما و پشت ما قرار گرفتند و توانستیم دشمنان را از مرزهای کشور بیرون برانیم.

کد خبر 2755752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha