در همان دور اول انتخابات این دولت را تغییر دهید

سرویس ترکیه - صلاح‌الدین دمیرتاش، رئیس مشترک در بند HDP از مردم خواست تا در همان دور اول انتخابات دست به تغییر دولت فعلی بزنند. 

به گزارش کردرس، صلاح‌الدین دمیرتاش، رئیس مشترک پیشین و در بند حزب دموکراتیک خلق‌ها (HDP) با ارسال پیامی ضمن واکنش به زندانی شدن روزنامه نگاران کرد، و آرزوی آزادی برای آنها از مردم خواست تا در همان دور اول انتخابات تغییر دولت فعلی را رقم بزنند.

هفته گذشته شمار زیادی از روزنامه نگاران و فعالان سیاسی کرد بازداشت و در دادگاه های شبانه راهی زندان شدند. در میان آنها نام دجله مفتی اوغلو مدیرمسئول خبرگزاری مزوپوتامیا، و رئیس مشترک انجمن روزنامه نگاران دجله فرات، همچنین نام عبدالرحمان گوک صاحب امتیاز و صدات ییلماز یکی از دبیران خبری خبرگزاری مزوپوتامیا وجود داشت. 

دمیرتاش با ارسال پیامی دست نویس، به این روزنامه نگاران نوشت: 

«دوستان عزیزم، دجله مفتی اوغلو، سدات ییلماز، و عبدالرحمان گوک، من به عنوان یک عضو مطبوعات می دانم که شما چقدر به ناحق به زندان افتاده اید. آرزو می کنم هر چه زودتر آزاد شوید. من می خواهم از طریق شما و آژانس خبری مزوپوتامیا به همه مردم بگویم؛ هرگز فریب دروغ ها و تهمت های دولت را نخورید، پای صندوق های رای بروید و در همان دور اول تغییر این دولت را رقم بزنید.»

کد خبر 2755332

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha