مردم کردستان از اول انقلاب فتنه های بسیاری را خنثی کردند، پس باید بیشتر خدمت کنیم

رئیس قوه قضائیه گفت: مردم خطه کردستان از اول انقلاب فتنه های بسیاری را خنثی کرده و دشمنان را ناامید کردند، پس باید قدرشان را بدانیم و بیشتر خدمت کنیم.

به گزارش کرد پرس، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای در دیدار با اقشار مختلف مردم در کردستان، گفت: اگر هر کسی که مسئولیت دارد کار خود را به خوبی انجام می داد و همه با هم همدل و هم فکر بودند، وضعیت اینگونه نبود.

وی اظهار کرد: اگر دشمنی دشمن نبود بیشتر رشد می کردیم و اگر توانایی دولت بیشتر بود و مدیریت بهتری داشتیم، موفقیت بیشتری کسب می کردیم ولی با همین وضع موجود می توان هر کدام در مسئولیتی های مختلف، همفکر باشیم.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه اگر همه کسانی که مسئولیت دارند همفکر و همدل باشند مشکلات زیادی رفع می شود، افزود: نگاه کنید کردستان چه مشکلاتی دارد و این مشکلات را احصا کنید و بعد از احصا، اولویت بندی کنید.

حجت‌الاسلام محسنی اژه ای ادامه داد: مشکلاتی که اینجا مطرح شد در صورتی که مستقیم به قوه قضایه مربوط باشد، قطعا با جدیت پیگیری خواهد شد، موضوعاتی هم که مربوط به دستگاه‌های دیگر باشد، پیگیری می‌شود.

وی بر لزوم پیگیری مشکلات با همدلی و کار جهادی تاکید کرد و یادآور شد: بنده به رییس کل دادگستری کردستان اختیار تام می دهم که در امور مربوط به قضا با صلاحدید خود، در راستای رفع مشکلات استان گام بردارد.

رئیس قوه قضائیه در بخش دیگری از سخنانش مردم کردستان را باصفا، سلحشور، رئوف و رشید توصیف کرد و بیان کرد: ببینیم مردم این خطه از اول انقلاب چگونه فتنه ها را خنثی و دشمنان را ناامید کردند، پس باید قدرشان را بدانیم و بیشتر خدمت کنیم.

حجت الاسلام محسنی اژه ای گفت: کردستان شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرده و در مقابل دشمنان ایستاده است و امروز هم دشمنان به این استان چشم دارند که تفرقه ایجاد کنند بنابراین باید با حسن نیت، به مردم وفادار این خطه خدمات ارائه دهیم.

وی بر لزوم رسیدگی خارج از نوبت به پرونده های مهم و امنیتی تاکید کرد و افزود: چنانچه کسی در این مقوله انتقاداتی به قوه قضاییه وارد کند، انتقادات را می پذیرم اگر چه دلایلی برای آن وجود داشته باشد.

کد خبر 2755220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha