وعده ای دیگر برای رسیدن قطار  به سنندج

استاندار کردستان گفت: اتمام و بهره‌برداری از پروژه راه آهن تهران ـ همدان ـ سنندج به عنوان یکی از مطالبات جدی مردم از اولویت‌های دولت در استان است و تا پایان امسال این پروژه مورد بهره‌برداری قرار می گیرد.

به گزارش کرد پرس، اسماعیل زارعی‌کوشا در مراسم پایانی برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در سنندج که به مناسبت «روژ سنه» برگزار شد، گفت: برنامه‌ریزی مناسب مجموعه شهرداری در گرامیداشت «روژ سنه» نیز از دیگر اقدامات قابل توجه بود که طی چند روز اخیر شور و نشاط اجتماعی خوبی را در شهر سنندج ایجاد کرده است.

وی بر توسعه چنین برنامه‌ها و همایش‌هایی در سطح استان تاکید کرد و افزود: چندین همایش و برنامه بزرگ در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی در سطح شهرهای مختلف استان برگزار خواهد شد.

استاندار کردستان اظهار کرد: نشاط اجتماعی نیاز اساسی امروز جامعه است و شاهد نشاط اجتماعی مردم باشیم.

زارعی کوشا ادامه داد: همانطور که در سال گذشته توانستیم با کار و تلاش جهادی و حمایت و کمک مردم مشکل آب شرب را که از مطالبات جدی شهروندان بود به سرانجام برسانیم امیدواریم امسال نیز شاهد بهره‌برداری از پروژه راه آهن تهران ـ همدان ـ سنندج باشیم و قطار تا پایان سال به سنندج برسد.

وی یادآور شد: مدیریت شهری بالاتر از ۵ هزار میلیارد تومان پروژه تعریف کرده که در ماه‌های آینده با حضور سرمایه‌گذاران و اجرایی شدن آن شاهد سنندج متحول خواهیم بود.

کد خبر 2754933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha