۲۷ هزار تن گاز مایع در کردستان توزیع شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: سال گذشته ۲۷ هزار و ۳۲۰ تن گاز مایع در استان مصرف ‌شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، ۹ درصد کمتر بود.

به گزارش کرد پرس، جهانبخش نوکانی از توزیع ماهانه بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ تن ‌گاز ‌مایع در استان خبر داد و گفت: هیچ گونه کمبودی ‌در ‌خصوص عرضه گاز مایع برای مصرف کنندگان واقعی وجود ندارد.

وی با اشاره به توزیع الکترونیک گاز مایع در استان در راستای ارائه خدمات مطلوب به ‌شهروندان، تحقق دولت الکترونیک و حقوق شهروندی، بر همراهی مسئولان و عاملان توزیع با هدف اجرای مطلوب طرح توزیع ‌الکترونیک گاز مایع در استان تاکید کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان افزود: شناسایی مصرف کنندگان واقعی، جلوگیری از ‌عرضه خارج از شبکه، فروش گازمایع با قیمت مصوب و آمادگی شرکت برای اعمال سیاست ‌های مختلف در حوزه قیمت گذاری و نحوه توزیع این فراورده را از مزایای اجرای این طرح است.

نوکانی به همکاری کارشناسان منطقه با بازرسین سازمان صمت به منظور نظارت بر عملکرد ‌شرکت‌ها و نمایندگی‌های توزیع گاز مایع در استان اشاره کرد و اظهار کرد: مصرف کنندگان و ‌سایر اصناف تولیدی و کشاورزی که دارای مجوز فعالیت از سازمان صمت، جهاد کشاورزی و ‌سایر ادارات بوده و واجد شرایط دریافت سوخت گاز مایع هستند در سامانه درخواست ‌فرآوده های نفتی ‌http://newtejaratasan.niopdc.ir‌ ثبت نام کنند.

کد خبر 2754860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha