راه اندازی فاز دوم مجتمع پرورش ماهی ۱۵۰۰ تنی سیروان پیگیری می شود

سرویس کردستان - رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: اجرای پروژه یک هزار و ۵۰۰ تنی پرورش ماهی قزل آلای سیروان یکی از مهمترین و اولویت دارترین پروژه های سازمان جهاد کشاورزی استان در سال های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ است.

به گزارش کرد پرس، پیمان اسکندری در جلسه پیگیری اجرای فاز دوم مجتمع سیروان، گفت: اجرای پروژه یک هزار و ۵۰۰ تنی پرورش ماهی قزل آلای سیروان یکی از مهمترین و اولویت دارترین پروژه های سازمان جهاد کشاورزی استان در سال های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ است.

وی اظهار کرد: مطالعات به روز رسانی اجرای فاز دوم مجتمع انجام و مجوزهای زیست محیطی لازم اخذ و تخصیص آب مجتمع انجام شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان به تصویب ۷۰ میلیارد تومان برای اجرای فاز دوم این پروژه در سفر رئیس جمهور به استان اشاره کرد و افزود: تخصیص اعتبار فاز دوم مجتمع سیروان با جدیت از طریق وزارتخانه در سال جاری پیگیری خواهد شد.

وی ادمه داد: اجرای این پروژه در اقتصاد و اشتغال شهرستان سروآباد  تاثیر زیادی خواهد داشت و خوشبختانه احداث مجتمع پرورش ماهی در روستاهای دارای ظرفیت استان هم چون پالنگان در کامیاران منجر به رونق صنعت گردشگری و مهاجرت معکوس روستائیان شده است.

کد خبر 2754831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha