در ایلام قدرت دفع سرمایه گذاران بیشتر از جذب است

سرویس ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در دیدار با مدیرکل وکارکنان اموراقتصاد و دارایی گفت: در استان ایلام در بحث سرمایه‌گذاری، بیشتر قدرت دفع داریم تا جذب، در حالیکه نباید این کارشکنی ها صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار ظهر  گفت: در موضوع سرمایه‌گذاری خیلی در استان نیازمند توجه هستیم، هرچند کارهای خوبی به خصوص در جذب سرمایه‌گذاران خارجی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: در استان ایلام در بحث سرمایه‌گذاری، بیشتر قدرت دفع داریم تا جذب، در حالیکه نباید این کارشکنی ها صورت گیرد.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه متاسفانه حمایت از حضور سرمایه گذاران در استان نمی شود، بیان کرد: دولت باید به مسئله حضور سرمایه گذاران در استان ایلام توجه کند و شرایط مورد نیاز را فراهم کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار افزود: در صورت حمایت از سرمایه‌گذاران می توان برای بسیاری از مردم استان اشتغال ایجاد کرد.

وی گفت: معارضان یکی از موانع جدی سرمایه‌گذاری در استان است.

امام جمعه ایلام افزود: یک سرمایه گذار قرار است وارد استان و طرح بزرگی اجرا کند، این طرح معضل بیکاری استان را حل می کند ولی متاسفانه با کارشکنی مواجه شده است، این مسئله را با رئیس جمهور درمیان می گذارم.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: ذیحسابان یکی از ارکان مالی مهم دستگاه های اجرایی هستند و به مدیران در زمینه برنامه های مالی مشاوره دهند.

وی گفت: خلأ های قانونی در اختصاص بودجه باید برطرف شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار افزود: برای تحقق شعار سال باید تلاش کنیم، متاسفانه در زمینه تولید مشکل داریم و باید برای جذب سرمایه‌گذاران تلاش شود.

وی گفت: سرمایه‌گذاران بومی موفقی داریم که در سایر استان ها سرمایه‌گذاری کرده اند، این افراد باید به استان جذب شوند.

کد خبر 2754827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha