گلایه فرماندار ازاختلاف قیمت ها در بازار کرمانشاه

سرویس کرمانشاه _ سرپرست فرمانداری کرمانشاه گفت: اختلاف قیمت یک کالا در نقاط مختلف شهر قابل قبول نیست و این قیمت باید یکسان شود.

به گزارش کردپرس، محمدرضا آمویی در شورای تنظیم بازار شهرستان کرمانشاه اظهار کرد: ادارات عضو کارگروه زحمات بسیاری برای تنظیم بازار انجام داده‌اند اما اثرات آن در بازار مشاهده نمی‌شود و در واقع اقدامات انجام شده در ثبات قیمت‌ها مؤثر نبوده است.

وی با بیان اینکه قیمت‌ کالاها در نقاط مختلف شهر باید به صورت یکپارچه و یکسان باشد عنوان کرد: این تنوع و تعدد قیمت نه‌تنها در کالاهای اساسی بلکه برای اقلام مختلف وجود دارد.

آمویی با اشاره به اینکه در بازرسی‌ها علاوه بر خرده‌فروش، عمده‌فروش نیز باید مورد توجه قرار بگیرد گفت: در زمینه تنظیم بازار در حوزه پیش‌بینی و پیشگیری به خوبی عمل نشده است.

وی با بیان اینکه برخی اقدامات همچون کنترل قیمت‌ها در حوزه سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی تأثیرگذار هستند افزود: تعامل دوطرفه بین تولیدکننده و مصرف‌کننده نیز می‌تواند به تثبیت قیمت‌ها کمک کند.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با اشاره به ضرورت برپایی میادین میوه و تره‌بار در کرمانشاه گفت: رعایت شأن مردم ضروری است و فعالیت فروشندگان سیار و وانت‌بارها در نقاط مختلف در شأن مردم کرمانشاه نیست که این گروه باید ساماندهی شوند.

آمویی با بیان اینکه استفاده از تعاونی‌های روستایی در دستور کار قرار بگیرد؛ افزود: از افزایش قیمت در کشتارگاه‌ها جلوگیری شود که فشاری بر مصرف‌کننده تحمیل نشود.

وی با اشاره به اینکه مشکلات موجود در حوزه کالابرگ‌ها احصا شود عنوان کرد: به هر میزان عدم نظارت بر بازار وجود داشته باشد به طور قطع آسیب‌ها نیز افزایش خواهند یافت.

کد خبر 2754680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha