پیدا شدن جنازه ۲ کولبر کردستانی بعد از ۹ روز

فرماندار شهرستان بانه از پیدا شدن جنازه ۲ کوله بر غرق شده در سد عباس آباد این شهرستان خبر داد.

به گزارش کرد پرس، کمال خدری از پیدا شدن جنازه دو کوله بر غرق شده در سد عباس آباد این شهرستان خبر داد و گفت: صبح امروز با تلاش و همکاری نیروهای آتش نشانی و هلال احمر شهرهای بانه، سقز، مریوان، بوکان و سنندج و همچنین کمیته افرود سقز جنازه ۲ جوان کولبر سقزی به نام های «افشین فلاحی ۲۲ ساله و مهدی رحمتی ۲۳ ساله» در سد عباس آباد بانه بعد از ۹ روز پیدا شد.

وی با بیان اینکه جنازه این ۲ فرد هم اکنون در حال انتقال به سردخانه بیمارستان است، در خصوص علت فوت و غرق شدگی این افراد، اظهار کرد: تا زمان نتیجه کالبدشکافی نمی توان در این باره هیچ اظهارنظری کرد.

فرماندار شهرستان بانه افزود: هم اکنون جنازه این دو فرد به بیمارستان صلاح الوین ایوبی بانه منتقل شده و تلاش برای یافتن علت اصلی این ماجرا در حال پیگیری و انجام است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بانه نیز به جزئیاتی از این ماجرا پرداخت و بیان کرد: ۱۷ فروردین ماه جاری طی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر غرق شدن دو نفر در سد عباس آباد، بلافاصله گروه غواص و امداد و نجات آتش نشانی به محل اعزام شد.

ابراهیم حیدری یادآور شد: با ورود نیروهای آتش نشانی تا ساعت ۱۸:۰۰ روز نخست هیچ گونه جسدی مبنی بر تایید این اتفاق پیدا نشد و با تاریک شدن هوا عملیات جستجو برای یافتن اجساد به فردا موکول شد و در طول این چند روز اخیر هم تلاش پیدا کردن اجساد این افراد توسط غواصانی از شهرستان های سطح استان ادامه داشت.

کد خبر 2754592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha