مشارکت سپاه ایلام در تهیه ۵۰ هزار پرس غذا برای مددجویان ایلام

سرویس ایلام - نشست هماهنگی پویش اطعام مهدوی به منظور تهیه و توزیع ۵۰ هزار پرس غذای گرم در بین مددجویان کمیته امداد استان ایلام با حضور فرمانده سپاه استان و مدیرکل کمیته امداد ایلام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، مدیرکل کمیته امداد استان در این نشست با ارائه گزارشی از برنامه های کمیته امداد استان گفت: هم اکنون ۲۹ هزار خانوار نیازمند مورد حمایت کمیته امداد استان هستند که ۳ هزار و ۵۰۰ نفر از آنها فرزندان یتیم و کودکان محسنین هستند که نیازمند توجه ویژه هستند.

رضا طاهری به همکاری بین کمیته امداد و سپاه اشاره کرد و گفت: این دو نهاد در راستای محرومیت زدایی از استان و در زمینه های گوناگون از جمله تأمین مسکن، تهیه جهیزیه، کمک به خانواده های یتیم و موارد دیگر همکاری بسیار نزدیکی دارند.

وی ادامه داد: بر اساس تمهیدات صورت گرفته در پویش اطعام مهدوی علاوه بر سپاه ، بیش از ۸۰ مرکز نیکوکاری نیز مشارکت خواهند کرد و ما از خیرین و نیکوکاران می خواهیم که همچون سالهای گذشته در این برنامه مشارکت کنند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین«ع» استان نیز در این نشست گفت:  امسال در نظر است که بیش از ۵۰ هزار پرس غذای گرم برای توزیع در بین مددجویان کمیته امداد در اختیار این نهاد قرار گیرد.

سردار شاکرمی با عنوان اینکه همه تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است که اینکار به بهترین شکل ممکن و با خلوص نیت انجام گیرد، ادامه داد: به همین منظور ۱۱۰ آشپزخانه در سطح استان تدارک دیده شده است.

وی با اعلام اینکه میزان غذایی که امسال برای توزیع در بین مددجویان کمیته امداد تدارک دیده شده دو برابر سال گذشته خواهد بود افزود: توزیع این تعداد غذا از شب ۱۵ ماه مبارک رمضان با همکاری کمیته امداد آغاز می شود.

کد خبر 2754136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha