بررسی 12 طرح سرمایه‌گذاری در کمیته‌فنی گردشگری کردستان

سرویس کردستان - معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، از بررسی 12 طرح گردشگری بخش‌خصوصی در کمیته‌فنی گردشگری و سرمایه‌گذاری استان خبر داد.

به گزارش کرد پرس، آرمان وطن‌دوست در جلسه کمیته‌فنی گردشگری کردستان، گفت: تعداد 12 طرح سرمایه‌گذاری در زمینه ایجاد تاسیسات مختلف گردشگری از شهرستان‌های سنندج، مریوان، سروآباد، سقز، قروه، دیواندره، دهگلان و کامیاران، به کمیته‌فنی گردشگری استان واصل و بررسی شد.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها شامل 10 مورد ایجاد واحدهای پذیرایی و 2 اقامتگاه بوم‌گردی در استان بود، افزود: براساس نظر اعضای کمیته‌فنی گردشگری استان، از مجموع این طرح‌ها با یک طرح موافقت، 2 طرح مخالفت و 9 طرح نیز مشروط به استعلام شد.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان اظهار کرد: موقعیت طرح، مساحت زمین و توان مالی سرمایه‌گذار، ایجاد اشتغال و توسعه زیرساخت‌های گردشگری طی مراحل قانونی، از جمله اولویت‌های صدور مجوز برای ایجاد تاسیسات گردشگری مختلف در سطح استان است.

وطن دوست یادآور شد: امیدواریم با حمایت از متقاضیان طرح‌های دارای قابلیت اجرایی و توجیه اقتصادی، شاهد رشد فزاینده صنعت گردشگری در استان باشیم.

کد خبر 27456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha