بازدید هیأت نمایندگان HDP از کمپ مخمور

سرویس ترکیه - هیاتی متشکل از 4 نماینده HDP پس از دیدار با مردم شنگال، از اردوگاه آوارگان مخمور بازدید کرده و با مردم اردوگاه اعلام همبستگی کردند.

به گزارش کردپرس، هیأتی متشکل از 4 نماینده حزب دموکراتیک خلق ها (HDP) از اردوگاه آوارگان مخمور دیدار و با آنها اعلام همبستگی کرد. این هیات خواستار اتحاد مردم برای اعتراض به حملات حکومت ترکیه به کردها در اقلیم کردستان و کردستان سوریه شد.

به نوشته روژنیوز، یک هفته پس از حملات هوایی ارتش ترکیه به شنگال و مخمور، هیأتی متشکل از فلکناز اوجا نماینده ایزدی HDP از باتمان، مراد چپنی نماینده ازمیر، هدی کایا نماینده استانبول، و حسن اوزگونش نماینده شرناخ، از اردوگاه آوارگان مخمور دیدار کردند. نمایندگان HDP مورد استقبال گرم مردم مخمور قرار گرفتند.

فلکناز اوجا در این دیدار گفت: «هدف از سفر ما افشای دروغ های حکومت ترکیه است. ما در روزهای آینده گزارش هایی از بازدیدهای خود را از مخمور و شنگال به مردم خود ارائه خواهیم داد. ما باید از همه مردم آزادی خواه بخواهیم به خیابان ها بیایند و علیه حمله به کردها اعتراض کنند. وقت آن است که خودمان را سازمان دهی کنیم. ما با مبارزه خود به آزادی دست خواهیم یافت.»

فیلیز بوداک رئیس مشترک مجلس مردمی مخمور نیز به نمایندگی از مردم مخمور گفت: «هر کسی که در راه جقیقت گام بر می دارد، دوست ما است. ما خوشحالیم که اعضای HDP به دیدار ما آمده و با ما احساس همدردی کردند. مردم مخمور هرگز در برابر بی عدالتی سر فرود نیاورده و نخواهند آورد.»

کد خبر 27258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha