مبارزه با فساد، ظلم، تبعیض و بی‌عدالتی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

سرویس کردستان - نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: روی کارآمدن دولتمرد صالح، طرح موضوعات سالم برای جامعه اسلامی، عدالت و رفاه از جمله اهداف و دستاوردهای انقلاب‌اسلامی بود.

به گزارش کرد پرس، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی در مراسم جشن انقلاب که با موضوع «انقلاب اسلامی، اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و کارآفرینی» با حضور روحانیون اهل تشیع و تسنن شهرستان دهگلان برگزار شد، با اشاره به اینکه سخنان انبیا بسیار کارساز و پرنفوذ بوده به فرموده خداوند در سوره هود قرآن اشاره کرد و گفت: کارکرد یک روحانی، اصلاح، موعظه و نصیحت است.

وی اظهار کرد: در گذشته ارتکاب فساد، ظلم، تبعیض و بی‌عدالتی به صورت‌ سازمان یافته در جامعه رواج داشت که خوشبختانه با پیروزی انقلاب اسلامی این مسائل در بسیاری از مسئولان دیده نمی‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه ممکن است مشکلاتی در حوزه‌های مختلف همچون اقتصادی داشته باشیم اما نسبت به قبل از انقلاب پیشرفت‌های زیادی کرده‌ایم، افزود: رفاه تنها داشتن درآمد، مسکن و خوردن و آشامیدن نیست چراکه تامین امنیت، ایجاد دانشگاه‌ها برای درس‌خواندن، فراهم شدن زیرساخت‌ها و جاده برای دسترسی آسان در این شرایط تحریم، نیز رفاه است.

حجت الاسلام پورذهبی ایجاد امنیت را از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب خواند و ادامه داد: خوشبختانه به برکت حضور و هوشیاری نیروهای نظامی، انتظامی و دستگاه‌های امنیتی، امنیت و آرامش در کردستان برقرار است لذا باید همه با هم ضمن قدردانی، اجازه ندهیم خدشه‌ای به این امنیت وارد شود.

وی با بیان اینکه مقابله با توطئه تکفیری‌ها رسالت روحانیون است، یادآور شد: برای تامین مسکن علما مشکلی نداریم و آماده پیگیری و مکاتبات با ادارات ذی‌ربط هستیم و بهبود وضعیت معیشتی روحانیون نیز در حال انجام است.

نماینده ولی لفقیه در کردستان با بیان اینکه سادگی روحانیون شیعه و سنی زبانزد است، بیان کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، دغدغه این عزیزان رفع شود.

حجت الاسلام پورذهبی با بیان اینکه توجه به رفع دغدغه‌های مردم به ویژه قشر روحانیون دغدغه همیشگی مسئولان نظام است، گفت: ممکن است مسئولان زیر مجموعه، دچار اشباهاتی شوند اما رهبر معظم انقلاب یک فرد صالح، شریف و دلسوز ملت هستند و مسئولان نیز این اراده را دارند که دچار مشکل نشوند.

خدمت‌رسانی یکسان به شیعه و سنی هدف نظام است

وی همچنین با حضور در مراسم جشن بزرگ انقلاب که در مسجد روستای قروچای دهگلان برگزار شد، اظهار کرد: از حضور ارزشمند همه مردم که بیانگر وابستگی به تلاش‌های نظام‌مقدس جمهوری اسلامی است، صمیمانه تشکر می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی مقاومت در برابر ظالم و دفاع و از مظلوم را به ما یاد داد، افزود: متاسفانه برخی‌ها، انسان‌هایی را تنها به خاطر اختلاف عقیده جایزالقتل دانسته و به راحتی خون مسلمانان مظلوم را می‌ریزند.

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه دشمنان پس از پیروزی انقلاب‌اسلامی ایجاد تکفیری‌ها را به بهانه نابودی مسلمانان در دستور کار خود قرار داده‌اند، ادامه داد: متاسفانه به جای اینکه سعی کنیم بایکدیگر گفتگو کنیم تکفیر صورت می‌گیرد همانطور که شهدایی از این خطه توسط تکفیری‌ها به شهادت رسیدند.

وی با یادآوری اینکه اسلام دین گفت‌وگو بوده و تفکر تکفیری‌ها خلاف دین است، یادآور شد: سوال اینجا است آیا کسی که نماز و روزه می‌خواند، کافر است، که در حین نماز خونشان را می‌ریزند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه دفاع از مظلومان، جان، مال و ناموس مسلمان مورد احترام است، بیان کرد: گرچه در برخی از حوزه‌ها مشکلاتی داریم اما نظام در صدد رفع مشکلات مردم و خدمت‌رسانی به همه کشور است و شیعه و سنی برایش تفاوتی ندارد.

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه آنچه که در توانمان باشد برای حل مشکلات مردم قروچای به‌کار می‌گیریم، گفت: امیدواریم با همت دولت مشکلات استان و این روستا برطرف شود.

کد خبر 27163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha