طرح هادی ۱۵ روستای هلیلان افتتاح شد

سرویس ایلام - طرح هادی در ۱۲ روستای شهرستان هلیلان با اعتبار هزینه شده ۸۸ میلیارد ریال به صورت پایلوت در روستای شیراوند افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حسن بهرام‌نیا در سفر به شهرستان هلیلان با حضور در روستای شیراوند زادگاه نماینده فقید استان در مجلس شورای اسلامی، با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و گرامی داشت یاد و خاطره مرحوم مرتضی کرمی اظهار کرد: مرحوم مرتضی کرمی نمونه یک خادم واقعی ملت بود که درود و رحمت خداوند به روح و روان پاک او باد.

وی گفت: وظیفه همه ما خدمتگزاران در نظام اسلامی ارائه خدمات شایان و شایسته و در شان مردم عزیز این منطقه است.

همچنین، بهرام‌نیا در آیین گازرسانی به برخی مناطق هلیلان، با اشاره به اینکه مردمان هلیلان مردمانی با غیرت هستند گفت: مردم این شهرستان همواره قدردان خدمات نظام و پاسدار ارزش های نظام و انقلاب بوده و هستند.

وی در ادامه مرام مردمان قدرشناس این دیار را سخت کوشی و تلاش برای معیشت خود عنوان کرد و گفت: قطعا خداوند نیت چنین مردمانی را به نیکویی پاسخ خواهد داد.

بهرام نیا با اشاره به قدردانی یکی از روستاییان از خدمات نظام گفت: این یکی از مصادیق خدمات نظام جمهوری اسلامی در دور افتاده ترین نقطه کشور است.

وی افزود: شکر گذار نظام باشیم و فراموش نکنیم که پس از انقلاب در تمامی سطوح به پیشرفت رسیده‌ایم.

استاندار ایلام افزود: در دوران پهلوی فقط دریک منطقه از جنوب تهران گاز رسانی شد اما امروز گاز رسانی در مناطق محروم را شاهد هستیم.

بهرام نیا درپایان گفت: این نتیجه کار مشارکتی و همکاری مردم و مسوولان است که روشن شدن مشعل گاز در محروم ترین مناطق کشور را شاهد هستیم.

کد خبر 27100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha