3 پروژه خدماتی و عمرانی در شهرستان بانه به بهره برداری رسید

سرویس کردستان - همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر، پروژه گاز رسانی به مسکن مهر عثمان آباد بانه، نصب آلمان شهید قاسم سلیمانی و بهره برداری از آشپزخانه زائر سرا شهید نصرالهی بانه به بهره برداری رسید.

به گزارش کرد پرس، فرمانده سپاه شهرستان بانه در مراسم بهره برداری از آشپزخانه زائر سرای شهید نصرالهی، گفت: این آشپزخانه صنعتی با اعتبار 3 میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال و زیر بنای ۱۵۰ متر مربع با تمام تجهیزات به بهره برداری رسید.

سرهنگ امیرعباس امری با بیان اینکه این زائرسرا برای پذیرایی از زائرین استفاده می شود، افزود: برای اجرای این طرح با هدف صرفه جویی در هزینه ها از توان نیروهای فنی نیز بهره گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در صورتی که فاز دوم این آشپزخانه به اتمام برسد روزانه می توان برای هزار و ۵۰۰ نفر غذا آماده کرد، اظهار کرد: از ظرفیت این آشپزخانه می توان در مدیریت بحران بهره گیری کرد.

فرمانده سپاه شهرستان بانه با بیان اینکه هزینه احداث این پروژه از محل اعتبارات سپاه تامین شده است، ادامه داد: آشپزخانه حوزه کوثر نیز برای خواهران با زیربنای ۲۱۰ متر مربع با اعتبار پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال احداث شده است.

سروه قادرخانزاده سرپرست شهرداری بانه نیز در مراسم رونمایی از المان شهید سلیمانی، بیان کرد: در راستای دستورالعمل نام گذاری هر شهر یک مکان به نام شهید سلیمانی، شلوغ ترین مکان شهر بانه به نام این شهید مزین شد.

رئیس شرکت گاز شهرستان بانه هم در مراسم بهره برداری از پروژه گاز رسانی به مسکن مهر عثمان آباد، گفت: در شهرستان بانه چهار شهر، ۱۵۳ سه روستا و ۴۰ کوخ از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و ضریب نفوذ گاز شهری ١٠٠ درصد و گاز روستایی هم ۹۷ درصد است.

کمال رضایی یادآور شد: به مناسب دهه مبارک فجر در شهرستان بانه ۱۰ پروژه گاز رسانی به بهره برداری می رسد که این پروژه ها شامل گاز رسانی به روستاهای رشکی و هفتاش با ۸۲ خانوار جمعیت و ۲۰ میلیارد ریال اعتبار از منابع داخلی شهرک گاز، گاز رسانی به مسکن مهر عثمان آباد و پشت تالار آربابا با اعتبار ۳۷۵ میلیارد تومان و گازرسانی به ۶ واحد صنعتی با اعتبار 3 میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال از محل اعتبارات مصوبه شورای اقتصاد است.

وی اظهار کرد: پروژه گاز رسانی به مسکن مهر عثمان آباد با اعتبار ۲۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.

کد خبر 27013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha