برای ساخت سری سوم «نون.خ» نیاز به همکاری مردم و مسئولان است

سرویس کرمانشاه ـ بازیگر نقش «شیرین» در سریال «نون.خ» ساخت سری سوم این سریال در کرمانشاه را نیازمند همکاری همه مردم و مسئولان استان دانست و گفت: برای ساخت چنین سریالی باید بستر و شرایط لازم مهیا باشد.

به گزارش کردپرس به نقل از ایرنا، «ندا قاسمی» گفت: مدیران شبکه یک سیما بسیار تمایل دارند که فصل بعدی نون.خ هم ساخته شود که البته امیدوارم این اتفاق مبارک در استان کرمانشاه رقم بخورد.

وی با اشاره به تولید سری دوم «نون.خ» در کرمانشاه گفت: این سریال علاوه بر اینکه لحظات شاد و مفرحی را برای مردم رقم زد، فرهنگ مردم کرد و بسیاری از مسایل و مشکلات مردم این خطه را به تصویر کشید.

این بازیگر کرمانشاهی افزود: این سریال توانست علاوه بر ایجاد نشاط و سرگرمی، همدلی مردم روستاها، آداب و رسومی مانند جشن انار را برای مردم به تصویر بکشد که در گذشته اطلاعی از آن نداشتند.

قاسمی با اشاره به استقبال خوب مردم ایران از این سریال گفت: این سریال با جذابیت‌ های فراوانی که برای مخاطب ایجاد کرده بود، بیننده ‌های بسیاری را جذب خود کرده بود و استقبال مثبت در فضای مجازی به حدی بود که خود من کامنت منفی درخصوص این سریال نگرفتم.

بازیگر نقش شیرین در نون.خ در خصوص نقدهای مطرح شده در مورد این سریال گفت: همه افراد حق دارند فیلم ها را نقد کنند و همه عوامل سریال «نون.خ» نقدپذیر هستند و دوست دارند بهترین کار را تولید کنند اما به نظرم بسیاری از افراد و مدیران قبل از اینکه کار را ببینند زود قضاوت کردند و بسیاری از نقدها از سر بی‌مهری بود و پایه و اساسی نداشت.

تولید سریال نون خ ۲ به کارگردانی سعید آقاخانی، آذر ماه ۱۳۹۸ در روستای «پریان» بخش «دینور» از توابع شهرستان صحنه استان کرمانشاه به صورت رسمی آغاز شد و در ۱۵ قسمت در فروردین ۱۳۹۹ از شبکه یک سیما پخش شد. فیلم نامه این سریال طنز را امیر وفایی نوشت و مهدی فرجی تهیه کننده آن بود.

نون.خ ۲ داستان زندگی خانواده ای روستایی را در قالب طنز به تصویر می کشد که در کنار سایر اهالی روستا با مشکلات فراوانی مانند زلزله مواجه می شوند اما در سخت ترین شرایط هم سعی می کنند در کنار یکدیگر باشند.

سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، میرطاهر مظلومی، شقایق دهقان، حمید لولایی، نسرین مرادی، ماشاالله وروایی، سیروس سپهری، کاظم نوربخش، سیدحسین موسوی، سیروس میمنت، پاشا جمالی، مجید یاسر، سیدعلی صالحی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، سیروس حسینی ‌فر، حسن رحمتی، حسین مرادی، یوسف کرمی، وریا امینی، کیوان شیخ احمدی، رضا رشیدی، پرویز کولیوند، صهبا شرافتی، نارین ایوبی، آتنا مهیار، شقایق فتاحی، مدیا زردویی، شبنم عظیمی، ثنا سلیمان زاده، علی اخوان، سیروس حسینی فر، یوسف کرمی، وریا امینی، افشین ملکی و زنده یاد علی ابوالحسنی از جمله هنرمندان این سریال کمدی بودند.

کد خبر 270049

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha