افتتاح و کلنگ‌زنی ۹ پروژه‌ عمرانی در بدره

سرویس ایلام - همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور استاندار ایلام، معاونین، فرماندار و امام جمعه دره‌شهر و جمعی از مسئولین استان تعداد ۹ پروژه عمران شهری و روستایی در شهرستان بدره افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، در هفتمین روز از دهه فجر تعداد ۹ پروژه عمران شهری و روستایی در شهرستان بدره با اعتبار ۱۵۹ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

از جمله طرح‌های افتتاح شده در شهرستان بدره؛ سالن ورزشی رزمی شهر بدره، برق‌رسانی به منطقه گردشگری رماوند، تکمیل فاز ۲ مجتمع تفریحی گردشگری پشته ارشت، اجرای سازه‌های آبخیزداری، نصب و راه اندازی کافو نوری آب‌چشمه، ارتقای تلفن همراه روستاهای زرانگوش، جابر، کلم بالا و پایین، احداث اداره گاز، گازرسانی به واحد صنعتی، احداث پایگاه امداد جاده‌ای بدره توسعه و اصلاح شبکه برق است.

سالن ورزش‌های رزمی شهرستان بدره در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی این شهرستان به صورت مشارکتی و از محل اعتبار تخصیص یافته توسط شرکت نفت، بودجه ملی و استانی و مصوبات ریاست جمهور به بهره‌برداری رسید.

سالن ورزش‌های رزمی در فضایی با زیر بنای ۷۹۳ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال در سال ۱۳۹۷ شروع شد و امروز در هفتمین روز دهه مبارک فجر افتتاح و به مورد بهره برداری رسید. با این افتتاح بیش از ۶ هزار نفر از این پروژه ورزشی بهره‌مند خواهند شد.

در دهه مبارک فجر امسال، بیش از ۴ پروژه عمرانی در حوزه ورزش و جوانان در سراسر استان ایلام افتتاح خواهد شد.

در هفتمین روز از دهه مبارک فجر دو پروژه گازرسانی شهرستان بدره با اعتبار ۳٠ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

این پروژه‌ها شامل ساختمان اداره گاز بدره و گازرسانی به ۲ واحد تولیدی صنعتی این شهرستان به مساحت ۲۷۳٠ متر مربع می‌باشد.

لازم به ذکر است تاکنون ۶۶ واحد تولیدی و صنعتی در این شهرستان گازدار شده است.

در هفتمین روز از دهه فجر، جاده قاضی خان به بدره به طول ۱۳ کیلومتر افتتاح شد که ۶ کیلومتر آن در محدوده شهرستان سیروان و هفت کیلومتر در شهرستان بدره است.

قبلا ۶ کیلومتر از این پروژه افتتاح شده بود و امروز توسط استاندار ایلام ۷ کیلومتر جاده به عرض ۹ متر با اعتبار ۴۷ هزار میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

کد خبر 26995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha