بازداشت اعضای HDP یک روز پس از راهپیمایی اعتراضی در ماردین

سرویس ترکیه - پلیس ترکیه با حمله به خانه های اعضای HDP در ماردین بسیاری از آنها از جمله قدیر ایشیک رئیس سابق شاخه استانی HDP را بازداشت کرد.

به گزارش کردپرس، نیروهای پلیس ترکیه بامداد امروز با حمله به خانه های اعضای حزب دموکراتیک خلق ها (HDP) در ماردین، بسیاری را بازداشت کردند. نیروهای پلیس افراد بازداشت شده را در مقابل چشمان اعضای خانواده شان مورد ضرب و شتم قرار دادند.

بنا بر گزارش مزوپوتامیا، در پی راهپیمایی اعتراض آمیز روز گذشته در ماردین، پلیس ترکیه بامداد امروز با حمله به خانه های اعضای HDP، بسیاری از اعضای این حزب را بازداشت کرده و پس از جستجوی خانه و ضبط ادوات الکترونیک، آنها را به بازداشتگاه برد.

بر اساس این گزارش، پلیس با حمله به خانه قدیر ایشیک رئیس سابق شاخه استانی HDP در ماردین، او را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده است. اعضای خانواده ایشیک اعلام کردند که دستان ایشیک از پشت دستبند زده شده است، و بینی او بر اثر برخورد صورتش به زمین شکسته است.

دو نفر به نام های اوزگور ارمیش و چکدار ارمیش به همراه ایشیک بازداشت شده و به پاسگاه منطقه قزلتپه ماردین فرستاده شده اند. از هویت بقیه افراد بازداشت شده هنوز خبری منتشر نشده است.

کد خبر 26971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha