اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در مهاباد و چند ابهام!

سرویس آذربایجان غربی- اخذ برگه تردد در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی امروز در مهاباد سبب ایجاد تجمعاتی چند شد که با مصوبه عدم تجمع بیش از 5 نفر در ستاد کرونای این شهرستان هم خوانی ندارد.

به گزارش کردپرس، مصوبات طرح فاصله گذاری اجتماعی در کشور از هشتم فروردین آغاز شد. اما این طرح با گذشت دو روز از اجرا نشان داد که چندان هم بی عیب و نقص نیست.

در مهاباد ستاد مقابله با کرونای این شهرستان در راستای مصوبات طرح فاصله گذاری اجتماعی مردم را در برخی از موارد همچون ورورد روستاییان به شهر، مراجعه باغداران و کشاورزان به باغ و زمین کشاورزی، صاحبان و پرسنل واحدهای تولید دامی و صنایع و کارگاهها و یا کارمندان به محل اشتغال به اخذ برگه تردد ملزم کرده است.

امروز ویدیوهایی در شبکه های مجازی از تجمعات مردمی برای دریافت برگه های تردد مشاهده شد. این در حالی است که هدف طرح فاصله گذاری اجتماعی عدم تجمعات مردمی است اما اکنون عده زیادی جلوی یک باجه کوچک بدون رعایت فاصله در حال گرفتن برگه تردد جهت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی اند!

جهاد کشاورزی، اداره صنعت، معدن و تجارت، دامپزشکی و دهیاری ها مکان های معرفی شده برای دریافت برگه های ترددی است که تا کنون اطلاع دقیقی از مهلت زمانی آن برای تردد، اعلام نشده است.

از سویی دیگر امروز تعدادی از کشاورزان مهابادی که بر اساس اطلاعیه پیشین می توانستند تنها با شناسنامه باغی عکس‌دار یا دفترچه کشاورزی عکس دار تردد کنند را ملزم به دریافت برگه تردد از جهاد کشاورزی کردند امری که بر خلاف اطلاعیه اعلام شده بود و این بند از مصوبه ستاد کرونا در مهاباد، کشاورزان را سردرگم کرد و سبب تجمع عده زیادی در جهاد کشاورزی مهاباد شد.

از سویی دیگر کشاورزان در مهاباد هر صبح برای دریافت کود کشاورزی جلوی درب محل تحویل کود تجمع می کنند این دو مورد که تا کنون منجر به تشکیل تجمعاتی در مهاباد شده و از دید جهاد کشاورزی این شهرستان نادیده مانده است.

خبرنگار کردپرس تلاش کرد تا با رییس جهاد کشاورزی مهاباد تماس بگیرد اما تا لحظه تنظیم این مطلب موفق به برقراری تماس با این ریاست نشده است.

ستاد کرونا در مهاباد در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تجمع بیش از 5 نفر را ممنوع کرده بود اما اکنون اخذ برگه تردد این بند از مصوبات طرح فاصله گذاری را نقض می کند.

کد خبر 257687

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha