یکی از مسئولین فرهنگی اقلیم کردستان: در کنار ملت بزرگ ایران می مانیم

سرویس عراق و اقلیم کردستان- مدیر کل اداره فرهنگ و هنر سلیمانیه در پیامی خطاب به ایرانیان، اعلام کرد که ملت ایران، ملت خیلی بزرگی است و توانسته است در مقابل بحرانهای تاریخی و ظالمان ایستادگی نماید و گفت:" دل ما با شماست و از شما می خواهیم در این برهه خطیر استقامت کنید. ماندن و بقای شما برای ما مهم است."

به گزارش کردپرس، بابکر دره ای مدیرکل فرهنگ و هنر سلیمانیه، در پیامی ویدئویی خطاب به ایرانیان، اعلام کرد:" ملت بزرگ ایران به شما سلام می رسانم، دل ما با شما است. از اولین روزی که اخبار ویروس خطرناک کرونا و تلفاتی که از مردم عزیز ایران گرفته منتشر شد، ما را بسیار متاثر ساخت. ملت ایران، ملت خیلی بزرگی است که بحرانهای بزرگی را پشت سر گذاشته و توانسته است در مقابل بحران های تاریخی و ظالمان ایستادگی نماید. این بحرانی است که طبیعت بشریت را در همه دنیا و همه ملت ها، با این مهلکه بزرگ مواجه ساخت.

ما می دانیم که ویروس کرونا تلفات بسیاری را از مردم ایران گرفته و به همین خاطر خواستیم این پیام را به مردم ایران بدهیم که دل ما با شما است و از شما می خواهیم که در این برهه خطیر از زمان بازهم از خود استقامت نشان دهید که بتوانید بمانید، ماندن و بقای شما برای ما مهم است، می خواهیم که بدانید ما منتظر رسیدن اخبار خوب از طرف شما هستیم و مطمئنا درمان این ویروس هم پیدا می شود و ما می خواهیم که شما باشید و بقای شما برای بقای ما مهم است. باز هم تکرار می کنیم که دل ما با شما است و به شما سلام می رسانم و چشم شما را می بوسم."

کد خبر 257657

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha