هلال احمر کردستان 360 نفر دارای تب را شناسایی و راهی بیمارستان ها کرد/فعالیت پایگاه های غربالگری هلال احمر کردستان  شبانه روزی شد

سرویس کردستان- مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان کردستان از غربالگری و تب سنجی بیش از 78 هزار نفر و شبانه روزی شدن فعالیت پایگاه های غربالگری جمعیت هلال احمر کردستان به منظور کنترل و جلوگیری بیشتر از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش کُرد پرس، محمد باقر محمدی گفت: با هماهنگی اداره کل مدیریت بحران استان و در راستای کنترل ترددهای استان و کنترل قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس ، 6 پایگاه غربالگری دیگر درشهرستانهای استان راه اندازی گردید و مجموع پایگاههای فعال غربالگری استان به 14 عدد رسید .

محمدی در این باره گفت: در راستای تصمیمات متخذه در ستاد مدیریت بحران استان ، پایگاههای غربالگری در کلیه مبادی ورودی و خروجی شهرستانهای استان مستقر گردیده و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ، نیروی انتظامی و سایر دستگاههای امدادرسان ، تردد مسافرین را با جدیت و نظارت بیشتری کنترل می کنند .

محمدباقر محمدی افزود: از امروز فعالیت پایگاههای غربالگری به صورت 24 ساعته درآمده و داوطلبان جمعیت هلال احمر در 14 پایگاه غربالگری بصورت شبانه روزی به تب سنجی افراد پرداخته و موارد مشکوک را با همکاری اورژانس به مراکز درمانی ارجاع می دهند .

محمدی خاطرنشان ساخت : تیمهای جمعیت هلال احمر از ابتدای اجرای طرح غربالگری ، سرنشینان بیش از 28 هزار خودرو شامل ، بیش از 78 هزار از هموطنانمان را تب سنجی و غربالگری نموده که از این تعداد 360 مورد تبدار شناسایی و پس از بررسیهای کارشناسان اورژانس ، 43 مورد به مراکز درمانی استان ارجاع شده اند .

کد خبر 257635

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha