در انتشار جزئیات ویروس کرونا در ترکیه صریح و شفاف رفتار کنید

سرویس ترکیه - اتحادیه پزشکان ترک (TTB) در نامه ای سرگشاده به فخرالدین کوچا، وزیر بهداشت ترکیه خواستار پیگیری شفاف و صریح جزئیات انتشار ویروس کرونا (کوید – 19) در ترکیه شد.

به گزارش کردپرس، اتحادیه پزشکان ترک (TTB) در نامه ای سرگشاده به فخرالدین کوچا، وزیر بهداشت ترکیه ضمن درخواست «پیگیری شفاف و صریح جزئیات انتشار ویروس کرونا (کوید – 19) در ترکیه» نوشت: «پرسنل بهداشت و درمان به قیمت جانشان در حال مبارزه با ویروس کرونا هستند. از آغاز شیوع ویروس کرونا در ترکیه مطالباتی در خصوص تأمین لباس های مخصوص برای تمام پزشکان و پرسنل بهداشت و درمان، بهبود شرایط کار برای آنان و شیف های کاری پرسنل بیمارستان ها و مراکز درمانی وجود داشت که علی رغم این مطالبات هنوز هماهنگی های کافی صورت نگرفته است. اگرچه برخی اقدامات در راستای بهبود شرایط صورت گرفته است ولی نواقص عمده همچنان ادامه دارد».

به نوشته روزنامه جمهوریت، در ادامه این نامه سرگشاده آمده است: «روند بیماری و شیوع ویروس کرونا باید شفاف و صریح پیگیری شود. جواب آزمایشات صورت گرفته بلافاصله در اختیار پزشکان قرار داده شده و نتایج آزمایشات و جزئیات آن باید در سیستم مدیریت اطلاعات بیماران وارد شده و قابل دسترسی باشد. همچنین برای جلوگیری از تکثیر ویروس توسط پرسنل بهداشت در جامعه باید محل سکونت برای آنان هرچه سریعتر در نظر گرفته شود».

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 257625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha