حاکمیت سیاسی در اتخاذ تدابیر لازم برای مقابله با ویروس کرونا دیر کرده است

سرویس ترکیه - پروین بولدان، رئیس مشترک حزب دموکراتیک خلق ها (HDP) با انتشار پیامی ضمن انتقاد از اقدامات حکومت ترکیه در اتخاذ تدابیر پیشگیرانه از انتشار ویروس کرونا در این کشور گفت: حاکمیت سیاسی در اتخاذ تدابیر لازم برای مقابله با ویروس کرونا دیر کرده است.

به گزارش کردپرس، پروین بولدان، رئیس مشترک حزب دموکراتیک خلق ها (HDP) با انتشار پیامی ضمن انتقاد از اقدامات حکومت ترکیه در اتخاذ تدابیر پیشگیرانه از انتشار ویروس کرونا در این کشور گفت: «حاکمیت سیاسی در اتخاذ تدابیر لازم برای مقابله با ویروس کرونا دیر کرده است. هنوز هیچ برنامه جدی برای مبارزه با این ویروس از سوی حاکمیت سیاسی اعلام نشده است و طرحی جامع وجود ندارد. مجلس جوانان HDP با در نظر گرفتن تمامی این ها هر آنچه که از دستشان برآید برای کمک به مردم انجام خواهند داد. دست یاری ما به تمام ترکیه دراز خواهد شد».

به نوشته خبرگزاری Mezopotamya، بولدان در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: «یک بار دیگر اعلام می کنیم برای پشت سر گذاشتن این روزها با همبستگی و کمک کردن به یکدیگر برای رسیدن به پیروزی های بزرگی که آرزویش را داریم و همچنین به منظور محافظت از مردمان از ویروس کرونا و تأمین سلامتی آنان به عنوان HDP آماده قبول هر گونه مسئولیتی هستیم. تا زمانی که سلامتی وجود نداشته باشد هیچ چیزی وجود نخواهد داشت. از همین رو همه مراقب سلامتی خود باشند».

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 256892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha