ممانعت از صادرات ۷ کانتینر دستکش از مرز بازرگان ماکو

سرویس آذربايجان غربي - استاندار آذربایجان غربی گفت: با پیگیری دستگاه های مختلف استانی از صادرات ۷ کانتینر دستکش شامل ۱۰۹ میلیون جفت در مرز بازرگان ممانعت به عمل آمد و این میزان دستکش از دیروز برای داروخانه های استان در حال توزیع است.

به گزارش کردپرس، محمدمهدی شهریاری در نهمین جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا ضمن تاکید بر ضرورت کنترل مبادی خروجی شهرهای استان تصریح کرد: علاوه بر کنترل مبادی ورودی، محورهای خروجی شهرها نیز باید بصورت ویژه کنترل شود تا از خروج افراد مشکوک به کرونا جلوگیری شود.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه تعلل و کوتاهی در اجرای مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا قابل پذیرش نیست گفت: اجرای این مصوبات برای همه دستگاه های اجرایی و مردم لازم الاجراست.

او با اشاره به بسیج عمومی ضد عفونی نمودن معابر شهری و روستایی گفت: به همت همه دستگاه های متولی روز پنجشنبه ۲۹ اسفند این عملیات در استان اجرا می شود.

شهریاری گفت: بر اساس مصوبه ستاد استانی برگزاری مراسم پنجشنبه آخر سال نیز ممنوع است و از مردم عزیز درخواست داریم تا با تبعیت از این تصمیم از شیوع هر چه بیشتر ویروس کرونا جلوگیری کنند.

استاندار آذربایجان غربی از اصناف غیرضروری درخواست کرد تا با تعطیل کردن مغازه هایشان به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا به کادر درمان کمک نمایند.

او با اشاره به اینکه افراد بهبود یافته پس از ترخیص از بیمارستان باید در استراحتگاه ها بمدت ۱۴ روز نگه داری شوند افزود: از افراد بهبود یافته انتظار می رود تا با دانشگاه علوم پزشکی همکاری کنند در غیر اینصورت برابر قانون با آنان برخورد می شود.

کد خبر 256846

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha