راه اندازی سامانه خرید اینترنتی بسته بهداشتی در ایلام

سرویس ایلام - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در نشست بررسی چگونگی اجرای بسته حمایتی در این استان، از راه اندازی سامانه «از تولید به مصرف» و خرید اینترنتی بسته بهداشتی شامل ماسک، دستکش و الکل در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حیدر نعمتی اظهار کرد: با همکاری استانداری، جهاد دانشگاهی، یک شرکت دانش بنیان، اداره پست، صنعت، معدن و تجارت استان و دانشگاه علوم پزشکی ایلام این سامانه به زودی راه اندازی می شود.

وی تاکید کرد: استاندار ایلام قول تامین اعتبار خرید سامانه را داده است و پس از هماهنگی با واحدهای تولیدی برای تامین الکل و دستکش این سامانه راه اندازی می شود و شهروندان بدون مراجعه حضوری می توانند هر چهارده روز یکبار پک بهداشتی برای خود سفارش دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در ادامه با بیان اینکه بسته حمایتی به حساب خانوارهای مشمول واریز می شود، افزود: سه شنبه اولین بسته حمایتی به حساب سرپرستان خانوارهای مشمول واریز می شود.

نعمتی با اشاره به اینکه خانوارهای کم درآمد بر اساس اطلاعات سازمان هدفمندی یارانه ها شناسایی و این بسته ها به آنان پرداخت می شود، یادآور شد: استان هیچ دخل و تصرفی در معرفی افراد مشمول این بسته ها ندارد.

وی با بیان اینکه بر اساس اعلام رییس جمهوری محترم در فروردین ماه دو بسته و در اردیبهشت ماه نیز یک بسته حمایتی دیگر به این افراد پرداخت می شود، ابراز کرد: همچنین بسته حمایتی برای فعالان بخش خصوصی و کسب و کارهای خرد یارانه بگیر نیز توسط دولت در قالب پرداخت تسهیلات یک تا دو میلیون تومان قرض الحسنه تامین شده که پرداخت می شود.

نعمتی در خصوص نحوه ثبت نام و دستورالعمل اجرای این بسته حمایتی، خاطرنشان کرد: قرار است در مرکز یک سامانه راه اندازی و افراد ثبت نام کنند که در صورت واجد شرایط بودن، بدون ضامن به آنان پرداخت می شود.

کد خبر 256696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha