اعتراف سارق سابقه دار به 32 فقره سرقت در سنندج

سرویس کردستان- فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق سابقه دار و اعتراف وی به 32 فقره سرقت سیم های کابل برق و سرقت از خانه باغ ها در "سنندج" خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کُردپرس، سردار "علی آزادی" ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در پی گزارشات واصله از شرکت توزیع برق استان مبنی بر سرقت کابل و تجهیزات برقی در برخی از نقاط حاشیه "سنندج" مراتب شناسایی و دستگیری عوامل سرقت به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: در همین راستا و با تشکیل تیم عملیاتی مشترک متشکل از ماموران تجسس کلانتری و ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان با استفاده از بانک اطلاعاتی سارقان سابقه دار و بررسی دوربین های مدار بسته سارق حرفه ای و سابقه دار سیم های کابل برق طی یک عملیات هدفمند پلیسی دستگیر و برای انجام تحقیقات به کلانتری منتقل و در تحقیقات تخصصی به عمل آمده به 32 فقره سرقت سیم های کابل برق و سرقت از خانه باغ های حاشیه شهر "سنندج" اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به دستگیری یک مالخر و کشف اموال مسروقه از مخفیگاه متهم خاطر نشان کرد: با تلاش ماموران از تمامی صحنه های سرقت بازسازی صحنه صورت گرفت و متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر 256689

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha