تصمیمی برای قرنطینه‌ شهرهای کردستان اتخاذ نشده است

سرویس کردستان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: تاکنون تصمیمی برای قرنطینه هیچ کدام از شهرهای این استان بدلیل گسترش شیوع ویروس کرونا اتخاذ نشده است.

به گزارش خبرگزاری کُردپرس، حسین خوش اقبال اظهار داشت: همه مسوولان و مدیران دستگاه های اجرایی، نظامی، انتظامی و قضایی در راس آنها استاندار کردستان تمام تلاش خود را برای تامین نیازهای بهداشتی، درمانی و اقلام مورد نیاز مردم در ایام پایانی سال بکار گرفته‌اند.

وی اضافه کرد: اطمینان خاطر می دهیم هیچگونه کمبودی در خصوص تامین کالا و اقلام اساسی مورد نیاز وجود ندارد و تصمیمی نیز مبنی بر قرنطینه کردن شهرها و ایجاد مشکل برای روال عادی زندگی مردم اتخاذ نشده است.

معان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان افزود: از مردم درخواست داریم هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص بیماری کرونا را از طریق مسوولان دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی و رسانه های رسمی و صدا و سیما پیگیری و دریافت کنند.

وی یادآور شد: همچنین انتظار می‌رود مردم به فضاسازی رسانه‌های معاند و مغرض که با هدف تشویش اذهان مردم و ایجاد رعب و وحشت جهت دار را مطرح می‌کنند توجهی نداشته باشند.

خوش اقبال تاکید کرد: امیدواریم با تدابیر دولت و همراهی تمام نیروهای مسلح و عنایت و توجه مردم به هشدارهای بهداشتی و عدم تردد غیر ضروری در سطح شهر هرچه زودتر شاهد کنترل و مهار این بیماری خطرناک باشیم.

وی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و درگیر شدن تعدادی از شهروندان، ضمن آرزوی سلامتی برای همه این افراد و طلب مغفرت برای در گذشتگان از زحمات همه سفیدپوشان عرصه سلامت در سطح استان و مردم قدردان در همراهی خودجوش و هماهنگ برای کمک به سلامت جامعه و رعایت مسائل بهداشتی و عدم حضور در سطح شهرهای استان کمال تشکر و قداردانی دارم.

کد خبر 256685

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha