دایر کردن بازارهای عرضه مستقیم کالا ممنوع/گشت مشترک اتاق اصناف، پلیس و معاون دادستانی کرمانشاه

سرویس کرمانشاه ـ در اطلاعیه دادستانی عمومی و انقلاب استان کرمانشاه آمده است: نظر به شیوع ویروس کرونا در استان کرمانشاه و علیرغم‌ اعلام وضعیت قرمز از سوی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همچنان ترددهای عادی و عمومی در برخی از مناطق شهر دیده می شود.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه امروز در پیام خود آورده است: نظر به شیوع ویروس کرونا در استان کرمانشاه و علیرغم‌ اعلام وضعیت قرمز از سوی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همچنان ترددهای عادی و عمومی به ویژه در برخی نقاط شهر نظیر مسکن، نوبهار، دولت آباد، الهیه فراوان است.

از همین روی لزوم تدابیر ویژه به منظور جلوگیری یا قطع زنجیره انتشار این ویروس ضروری است.

بنابراین به اطلاع کلیه شهروندان محترم کرمانشاهی می رساند که برگزاری هرگونه جمعه بازار چهارشنبه بازار و بازارهای عرضه مستقیم کالا ممنوع است و اتاق اصناف استان کرمانشاه بایستی از فعالیت صنوفی که در تامین نیازهای ضروری و روزمره مردم نقشی ندارند از تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ لغایت پایان ماه سال جاری جلوگیری کند و در صورت عدم توجه، دایره نظارت بر اماکن عمومی ناجا با دستور قضایی مبادرت به پلمب واحد صنفی خواهد نمود.

به همین منظور از فردا گشت مشترک اتاق اصناف، پلیس و با حضور یکی از معاونین دادستان با پایش میدانی وضعیت را کنترل خواهند کرد..

محمد حسین صادقی /دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه

کد خبر 256422

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha