رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان؛ هشدارها را جدی نگیریم روزهای سخت تری در پیش است

سرویس کردستان- رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در پیامی هشدار آمیز عنوان کرد: اگر هشدارها جدی گرفته نشود، روزهای بسیار سخت تری در پیش است.

به گزارش کُرد پرس در این پیام آمده است:

هم استانی های گرانقدرم

مردم فهیم و فرهنگی استان کردستان

همانطور که مستحضرید ویروس کرونا در جهان بیش از ۱۰۰ هزار نفر را مبتلاء و چند هزار تن را به کام مرگ کشیده است. با جهانی شدن بیماری کرونا، این مهمان ناخوانده که از نقطه به نقطه و گوشه به گوشه کشورها و شهرهای جهان گذر کرده، زنگ خطر بیماری در استان کردستان به صدا درآمده و در صورت عدم رعایت توصیه های بهداشتی، شاهد رخدادی تلخ در استان خواهیم بود.

خواهران، برادران و فرزندان شما در خط مقدم مقابله با کرونا ویروس بوده و در جبهه نبرد با بیماری مشکلات را به دوش می کشند، اگر هشدار ها را جدی نگیرید روزهای سخت تری برای شما و آنان در پیش است.

بنده از هم استانیهای عزیزم، از تمام اقشار و اصناف تقاضا دارم قبل از آنکه شاهد عواقب جبران ناپذیر بوده و پیش از آنگه نظاره گر از دست دادن عزیزانتان باشید مغازه های خود را ترک کرده، از ارتباطات جمعی از قبیل مهمانی ها، مسافرت های نوروزی، چهارشنبه سوری و دیدار با اهل قبور بپرهیزید و با وجود تمام کاستی ها در خانه هایتان بمانید.

در پایان از همکاری شما مردم فرهنگی استان کردستان نهایت تشکر و قدر دانی را دارم و بار دیگر تاکید می‌کنم استفاده از دستکش و ماسک به تنهایی باعث مصونیت از این بیماری نمی شود بلکه تنها راه در امان بودن از این ویروس در خانه ماندن و رعایت توصیه های خود مراقبتی همچون شست و شوی مرتب دست‌ها، عدم روبوسی و پرهیز از دست دادن است.

این نوروز را دور از خانواده های عزیزانمان باشیم تا بهارهای دیگر از کنار هم بودن شادمان شویم .

دکتر فرزین رضاعی

رییس دانشگاه علم پزشکی کردستان

جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸

کد خبر 256408

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha