امدادرسانی به 2110 مسافر گرفتار در برف توسط امدادگران هلال احمر

سرویس کردستان - مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرهای مختلف استان طی ۲ روز گذشته به ۲ هزار و ۱۱۰ نفر گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی کردند.

به گزارش کرد پرس، پیام جلالی گفت: در ۲ روز گذشته به دنبال بارش برف و کولاک شدید در کردستان یک هزار و ۲۵۰ مسافر و افراد در راه مانده که بیشتر مربوط به شهرهای سنندج و سقز بودند، اسکان داده شدند.

وی افزود: با توجه به اینکه امروز هوای استان صاف و آفتابی شده است پیش بینی می کنیم که افراد اسکان داده شده کم کم به سمت شهرهای موردنظر خود حرکت کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان اظهار کرد: در این مدت یک هزار و ۲۵۰ تخته پتو و بیش از ۲ هزار بسته شامل جیره خشک، غذای گرم، آب معدنی و خرما میان اسکان دهندگان و افراد گرفتار در برف و کولاک جاده‌های استان توزیع شد.

جلالی ادام داد: توسط جمعیت هلال احمر استان در ۲ روز گذشته به ۹ مادر باردار خدمات رسانی صورت گرفت و به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی یادآور شد: افزون بر ۵۰ تیم عملیاتی و ۲۵۵ نفر از امدادگران، نجاتگران، داوطلبان و پرسنل جمعیت هلال احمر شهرهای مختلف استان در این مدت کار امدادرسانی به مردم را برعهده داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان با اشاره به اینکه ۲۴ خودرو سبک و سنگین شامل ۲۰ دستگاه آمبولانس جمعیت هلال احمر کردستان در برف و کولاک اخیر مشغول به ارائه خدمات بودند، بیان کرد: در این مدت جمعیت هلال احمر استان به ۴۵ حادثه منجر به رهاسازی و ۱۶ تصادف جاده‌ای امدادرسانی کرد.

کد خبر 25632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha