مراسم خاکسپاری «سیامند رحمان» فردا برگزار می شود

سرویس آذربایجان غربی- مراسم تدفین «سیامند رحمان» فردا صبح انجام می پذیرد و این ملی پوش قهرمان در زادگاهش اشنویه به خاک سپرده می شود.

به گزارش کردپرس، سرپرست فرمانداری اشنویه گفت: مراسم تدفین سیامند رحمان، قهرمان جهان و پارالمپیک فردا صبح دوشنبه ۱۲ اسفند در زادگاهش اشنویه برگزار می شود.

«سیامند رحمان» ، عصر امروز هنگامی که در منزل بود دچار ایست قلبی می شود که بلافاصله به بیمارستان انتقال داده می‌شود. متاسفانه تلاش پزشکان و کادر درمانی نتیجه بخش نبوده و این قهرمان وزنه‌برداری ایران و جهان دار فانی را وداع گفت.

«سیامند رحمان» در پاراالمپیک ۲۰۱۶ «ریو» با مهار وزنه ۳۱۰ کیلوگرمی تاریخ‌ساز شد؛ وی پس از کسب مدال طلای مسابقات جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان عنوان کرد که در توکیو دوباره خواهد درخشید.

۲ مدال طلای پارا المپیک ۲۰۱۲ لندن و ۲۰۱۶ ریو، پنج مدال طلا و یک نقره مسابقات قهرمانی جهان و سه مدال طلای بازی‌های پارآسیایی ۲۰۱۰ گوانژو، ۲۰۱۴ اینچئون و ۲۰۱۸ جاکارتا از سیامند ورزشکاری برجسته در سطح رقابت‌های بین‌المللی ساخته است.

رحمان متولد ۱۳۶۷ و اهل شهرستان اشنویه از توابع آذربایجان‌غربی و وزنه‌بردار سنگین وزن ایران است که در سال ۱۳۸۷ برای اولین‌بار به اردوی تیم ملی وزنه‌برداری معلولان دعوت شد

کد خبر 255384

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha