۲ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان بوکان ایزوله شدند

سرویس آذربایجان غربی- مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان گفت: ۲ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان این شهرستان بستری شدند تا زمان مشخص شدن نتیجه آزمایش‌ها، تحت درمان و مراقبت ایزوله قرار می‌گیرند.

محمد عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار کردپرس، اظهار داشت: این افراد بدون بیماری‌های زمینه‌ای دچار تنگی نفس شده بودند که با شدت گرفتن این علایم در بخش ایزوله بیمارستان این شهرستان بستری شدند و تحت مداوا قرار دارند.

او افزود: این افراد ۴۹ و ۳۴ ساله هستند که یکی از این افراد به قزوین سفر داشته اما دیگری سفر خارج از این شهرستان نداشته است.

عباسی ادامه داد: نمونه‌های گرفته شده از این افراد برای آزمایش به تهران ارسال شده ونتیجه این آزمایش تا پنج روز دیگر مشخص خواهد شد که در صورت مثبت و یا منفی بودن به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان گفت: مراحل درمانی این افراد آغاز شده است و تا زمان مشخص شدن نتایج آزمایش، در بخش ایزوله خواهند ماند.

او با بیان اینکه اکنون حال عمومی این افراد مطلوب و تحت کنترل است، اضافه کرد: رعایت بهداشت فردی و توصیه‌های بهداشتی همچنان مورد تاکید است و توصیه می‌شود چنانچه لازم نیست مردم از خانه‌های خود کمتر خارج شده و در مراکز تجمعی حاضر نشوند.

عباسی تاکید کرد: تمام افرادی که با علایم شدید تنفسی در بیمارستان بستری می‌شوند بر اساس پروتکل، به ویروسی که در جامعه شایع شده نسبت داده می‌شوند، اما خوشبختانه تاکنون هیچ مورد قطعا مثبت و فوتی کرونا در بوکان نداشته‌ایم.

کد خبر 255364

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha