آذربایجان غربی اعزام اتوبوس به مقصد قم را ممنوع کرد

سرویس آذربایجان غربی- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی از ممنوع شدن اعزام اتوبوس از این استان به مقصد استان قم تا اطلاع ثانوی خبر داد.

به گزارش کردپرس، شیوع کرونا ویروس در ایران از استان قم آغاز شد به همین دلیل در آذربایجان شرقی طی روزهای اخیر از ادامه اعزام اتوبوس‌ها به قم ممانعت به عمل آورده بود اما این روند در استان آذربایجان غربی همچنان ادامه داشت و بسیاری در استان از این موضوع گلایه مند بودند.

تا اینکه امروز مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در این خصوص به ایرنا گفت: اعزام اتوبوس از این استان به مقصد استان قم تا اطلاع ثانوی ممنوع شده است.

ارسلان شکری افزود: این تصمیم بر اساس دستور شورای تامین شهرستان ارومیه اتخاذ شد و طبق آن هیچ صورت وضعیتی برای اتوبوس به مقصد قم صادر نخواهد شد.

او ادامه داد: در خصوص اتوبوس‌های تحت پوشش شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای مسافری سایر استان‌ها از جمله قم هیچگونه مسوولیتی متوجه این اداره‌کل نیست و در صورت اعزام اتوبوس از این شرکت‌ها به مقصد استان، با هماهنگی پلیس راه، بهداشت و فرمانداری، تمهیدات لازم جهت هدایت ناوگان و مسافران به سمت کنترل‌های بهداشتی و ضدعفونی ناوگان مربوطه اندیشیده شده‌است.

شکری بیان کرد: اقدامات ضدعفونی ناوگان حمل و نقل عمومی‌ هر روز با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی و با حضور کارشناسان اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی انجام ‌می‌شود.

کد خبر 255329

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha