همدستی محتکران با کرونا / خداداد ابراهیمی

سرویس ایلام - دکتر نمکی برای سلامت‌ مردم هر کاری از دستش بر آمده کوتاهی نکرده‌ جز یک کار ناتمام؛ و آن افشاگری و معرفی کامل سوداگران سلامت است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، هنوز چند روزی از شیوع ویروس کرونا در کشور نگذشته بود که داروخانه‌ها و مراکز فروش تجهیزات پزشکی از ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده کاملا خالی شدند.واین صحنه برای مردم وحشتناک‌تر از خودکرونا بود. تا اینکه نامه اخیر وزیر بهداشت خطاب به رئیس جمهور، روایتی تلخ را انعکاس داد:

"آیا رواست گروهی دل به دریای آلودگی جهت رهایی مردم بزنند و گروهی لباس و ماسک اینان و بیمارانشان را در انبارها برای سودجویی صد برابری و یا قاچاق به دیگر کشورها تلنبار کنند؟"

پشت پرده تکان دهنده نامه وزیر بهداشت روح وروان مردم را سخت آزرده‌ کرد. اشاره وی به احتکار۲۰۰ میلیون ماسک،از فرصت طلبی ناجوانمردانه‌ی سوداگران سلامت دراین اوضاع بغرنج حکایت دارد.

حالا مردم از وزیر بهداشت می خواهند که شجاعانه درباره محتکران افشاگری کند تا قانون حسابشان را کف دستشان بگذارد و اگر این چنین نشد، تا بازماندگان فوت شدگان کرونا با آنان تسویه حساب کنند. چرا که ما در حال جنگ تمام عیار با ویروسی در ابعاد جهانی هستیم. جنگ هم قانون خودش را دارد و حکم محتکران زمان جنگ، محاکمه و اشد مجازات است.

وزیربهداشت بداند که مردم در مبارزه بی امان با این دشمن ناشناخته در کنار او و کادر درمانی کشور هستند و جانفشانی های وی و سربازان جبهه سلامت را با جان ودل ارج می نهند. مردم می دانند که دکتر نمکی برای سلامت‌ مردم هر کاری از دستش بر آمده کوتاهی نکرده‌ جز یک کار ناتمام؛ و آن افشاگری و معرفی کامل سوداگران سلامت است. او باید مسامحه و مصلحت را کنار بگذارد و باند محتکران ماسک و وسایل ضدعفونی را به قوه قضاییه معرفی کند تا قانون با مصادره‌ی ۲۰۰ میلیون ماسک و توزیع رایگان آن و مجازات عاملان این عمل غیرانسانی، دل خسته مردم التیام یافته و آرامش به جامعه بازگردد.

کد خبر 255328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha