اسکان 445 مسافر بازمانده در جاده های برفی کردستان توسط هلال احمر

سرویس کردستان - مدیرعامل هلال احمراستان کردستان گفت: طی شب گذشته 445 نفر از هموطنان که به دلیل بارش شدید برف در محورهای مواصلاتی سطح استان گرفتار شده بودند، اسکان اضطراری شده و توسط امدادگران اقلام امدادی و تغذیه اضطراری میان آنان توزیع شد.

به گزارش کرد پرس، پیام جلالی گفت: از غروب دیروز بارش برف در همه محورهای مواصلاتی استان شدت گرفت و به همین دلیل تردد در اکثر محورهای مواصلاتی استان به سختی صورت می‌گرفت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمامی محورهای سقز به مریوان، سقز به بوکان، سقز به بانه، سقز به دیواندره، سنندج به مریوان، سنندج به کامیاران و سنندج به سروآباد مسدود است، اظهار کرد: از ساعت اولیه بارش‌ها تیم‌های عملیاتی هلال‌احمر در تمامی شهرستان‌ها در حالت آماده‌باش بوده و در حال حاضر 27 تیم عملیاتی مشغول فعالیت و امدادرسانی به مسافران در راه مانده هستند.

مدیرعامل هلال احمراستان کردستان افزود: از دیشب تاکنون 445 نفر از هموطنان در شهرستان‌های مختلف استان اسکان اضطراری داده شده و توسط امدادگران اقلام امدادی و تغذیه اضطراری توزیع شده است.

جلالی ادامه داد: با توجه به وضعیت بارش‌ها و ادامه آن، وخامت بیشتری در جاده‌ها پیش‌بینی می‌شود لذا مردم باید از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند و احیانا اگر سفر اضطراری هم داشتند به توصیه‌های پلیس‌راه و داشتن تجهیزات توجه کنند که مشکلی برای آنها پیش نیاید.

وی یادآور شد: به هموطنان اطمینان می‌دهیم که خادمان شما در هلال‌احمر تا پایان وضعیت موجود در کنار شما هستند و تا پایان این وضعیت مشغول به امدادرسانی و خدمتگزاری خواهند بود.

مدیرعامل هلال احمر کردستان بیان کرد: هلال احمر همه شهرستان‌های استان در حال حاضر در آماده باش کامل هستند و تیم های عملیاتی این جمعیت در ۱۰ شهرستان استان با تجهیزات لازم آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

کد خبر 25518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha