دستگیری تعدادی از عوامل خرید و فروش رای در چالوس/ عزل معاون سیاسی فرماندار جاجرم به علت تخلفات انتخاباتی

سرویس ایران- تعدادی از عواملی که در شهرستان چالوس اقدام به خرید و فروش آرای مردم می کردند توسط عوامل انتظامی و امنیتی دستگیر شدند.

فرماندار چالوس عصر امروز جمعه با تائید دستگیری تعدادی از عوامل خرید و فروش آرای مردمی در این شهرستان، گفت‌ : این افراد که غیر بومی هستند به اتهام دادن رای به نامزدی خاص در بخش مرزن آباد از توابع این شهرستان بازداشت شدند.

محمدناصر زندی افزود : اگرچه از نظر قانونی افراد غیر بومی برخلاف انتخابات شوراهای شهر و روستا می توانند در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنند و رای دهند ، ولی طبق گزارش های رسیده از دادگاه مرزن آباد سرنشیان این خودروها علاوه بر رای دادن به نامزدهای خاص ، همچنین ماموریت خرید و فروش آرای مردم را هم داشتند که خوشبختانه با پیگیری دستگاه قضایی و مسئولان امنیتی و انتظامی شناسایی و دستگیری شدند.

وی از ارائه جزئیات بیشتر این تخلفات خودداری کرد و در عین حال گفت :‌ هم اکنون اعضای هیات نظارت و اجرایی به طور پیوسته از شعب اخذ رای بازدید می کنند و قطعا اگر تخلفی صورت گیرد بدون فوت وقت بررسی و از سوی شعب ویژه قضایی افراد متخلف شناسایی و برابر قانون با آن ها برخورد می شود.

فرماندار چالوس افزود :‌ انتخابات هم اکنون در کمال صحت و سلامت در حال برگزاری است و مردم اطمینان داشته باشند که مسئولان برگزاری انتخابات اجازه نخواهند داد حقی از نامزدهای نمایندگی مجلس در این دوره ضایع شود.

برای اخذ آرای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان چالوس ۱۰۳ شعبه پیش بینی شده است.

شهرستان های نوشهر ، چالوس و کلادشت یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

عزل معاون سیاسی فرماندار جاجرم به علت تخلفات انتخاباتی

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی هم از عزل معاون سیاسی فرماندار جاجرم به علت تخلفات انتخاباتی خبر داد.

ولی الله حیاتی گفت: معاون سیاسی فرماندار جاجرم به علت ورود غیرمجاز به فعالیت های انتخاباتی برکنار شد.

دو روز گذشته نیز معاون عمرانی فرمانداری شیروان به علت هوادارای از یکی از کاندیداها با دستور استاندار برکنار شد.

کد خبر 254505

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha